oldboy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 For de som liker å lese bøker kan jeg anbefale Tyler Hamiltons bok The Secret Race. Har nettopp fullført den og det var et veldig interessant innblikk i sykkelverdenen på slutten av 90-tallet og tidlig 2000. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Er den lettlest? Er ikke akkurat noen lesehest Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ja det burde ikke være noe problem, jeg leste den på engelsk, men det er vel ikke noe problem for dagens ungdom Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kjøpte du den i fysisk butikk, i så fall hvilken? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 nei det var på play books (android). bor for tiden i utlandet så er litt usikker på tilgjengelighet i norge Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Det så fryktelig glatt ut i tempoløypa, håper ingen faller stygt i dag. Edit: Og Borgersen har falt og er ute noen km før mål... Endret 19. september 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Gratulerer Tony Martin med gullet, men Phinney ga deg kamp helt til mål Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 ser ut som Martin virkelig har tenkt å gå i Cacellaras fotspor uansett en god prestasjon og en fin slutt på sesongen for ham med tanke på at resten av sesongen har vert litt skuffende. Lenke til kommentar
Roca Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) ser ut som Martin virkelig har tenkt å gå i Cacellaras fotspor uansett en god prestasjon og en fin slutt på sesongen for ham med tanke på at resten av sesongen har vert litt skuffende. Imponerende av Martin i dag og en annen som imponerte meg stort var van Garderen. Han seiler opp som ny GT kaptein i BMC etterhvert, kanskje får han den rollen allerede i neste års Tour. Han er god nok til å vinne hele greia snart, tross sin unge alder. Han er vel ungdomsrytter i ett år til også. Der skal Wiggo og Conta få konkurranse. Sitter allerede og funderer på hvilken sportssjef jeg skal velge i neste års tourmanager og foreløpig ser BMC, SKY, SBTB og OPQS ut som gode sportssjefsvalg. BMC med van Garderen og Evans i sammendraget og parhestene Thor og Gilbert tilbake i form og som går etter etapper. SBTB har forsterket veldig nå og blir spennende, med Conta og et kjempe lag i fjellene, samt at Matti kanskje blomstrer opp igjen og kan gi kamp om de mellomharde etappene. Sky har jo toget sitt og Edvald som kan gå for fler etapper i en friere rolle. Og hvor går Cav? Antagelig til OPQS og da bør det bli endel etapper på dem, selv om de ikke er med i sammendraget. Endret 19. september 2012 av Roca Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Godt mulig, kommer nok litt an på hva Evans ønsker å få ut av neste sesong. Lenke til kommentar
Roca Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Godt mulig, kommer nok litt an på hva Evans ønsker å få ut av neste sesong. Ja, men han må nok bevise form for å fortsatt få en solo kapteinsrolle. For TVG kom jo på 5 totalt i år og knuser jo for tida også Evans på tempo. Så slik som det ble i år, hvor TVG hjalp Evans lenge det blir det nok ikke. Jeg vil tippe at TVG og Evans går inn i dette som to sidestilte kapteiner, litt slik som Movistar startet Vueltaen i år og så ser de i løpet av touren hvem som er i best form. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Kjenner jeg allerede gleder meg! Noe av det jeg er mest spent på though, er om det blir plass til Nordhaug og Kristoff i TdF! Å ha 4 friske nordmenn i Touren tror jeg ville blitt en sinnsyk fest! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Gabba blir å se i Team Sky neste sesong, morro for Gabba dette Lenke til kommentar
Roca Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Kjenner jeg allerede gleder meg! Noe av det jeg er mest spent på though, er om det blir plass til Nordhaug og Kristoff i TdF! Å ha 4 friske nordmenn i Touren tror jeg ville blitt en sinnsyk fest! Dette begynner å se bra ut for oss norske sykkelsupportere. Vi har slik jeg ser det nå 4 toppryttere, som er istand til å produsere toppresultater. Og bak disse så ser det lyst ut for å si det mildt. Å spå neste norske proff, er nesten umulig, det er så mange muligheter. Thor har funnet ut hva som er feil med seg. Det lover godt og en Thor i form til vårklassikerne er ikke usannsynlig. Han kan tom ha hatt veldig godt av den ufrivillige pausen sin. kanskje, kanskje får jeg min store drøm oppfyllt, om å se Thor først inn og i ensom majestet på velodromen med hendene over hodet. EBH får flere sjanser til året, da det nå vel nærmest er 100% sikkert at CAV forsvinner fra Sky. Lukter en monumentseier i Milano-Sanremo av det. Med Gabba og hele Sky til sin disposisjon. Edvald blir en klar kaptein der. LPN, har tatt det endelige steget opp i stjerneklassen og LPN i Orange i AGR til neste år får allerede pulsen til å slå raskere. wow. Kristoff, ja han tok også steget i år og hevder seg nå meget bra. Han har et bra lag i ryggen og vil få sine sjanser. Jeg tror alle disse fire vil få toppresultater og at Norge får med mange mann i neste års VM. Løypa er klar og den blir knallhard og lang, nesten 280 km. Se her: http://www.toscana2013.it/?page=9&percorsi=2 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Gabba blir å se i Team Sky neste sesong, morro for Gabba dette Yay, nå ble jeg enda stoltere av å ha navnet hans på jakka mi! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Kaos! Ganske ille når man ser at gjerdet blir presset ut... http://www.tv2.no/sport/sykkel/denne-velten-skapte-dette-kaoset-3882955.html Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 VM FOR POKKER!!! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Vel for å holde oss til det resultat, så er det godt gjort av Vos å ta OL og VM gull i samme år. Ellers så er det morgendagen somgjelder. For håpe det norske har laget en god plan og unngår det værste uhella i morra. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dette blir spennende, klarer nesten ikke å vente på hvem som vinner den gjeve regnbuetrøya. Håper på en Nordmann, men det er mange andre sterke ryttere. Og hvor "kjørt" er Edvald etter 260km, han har jo visst litt svakhetstegn når distansen har vært lang før... Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Noen som vet om fungerende stream? Finner ingen Endret 23. september 2012 av janovi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå