jonna123 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Trist at pettachi er utestengt, hadde gledet meg til å se han i Giroen Men han fortjener jo det når han jukser. Synes at alle som blir tatt for doping burde bli utestengt på livstid. De vet hvor stor sjangse det er for at dem blir tatt, og nå har de jo også erfaring med det. Noen som vet om gode sider hvor du kan holde deg oppdatert på Pro Touren? helst norsk Endret 6. mai 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Trist at pettachi er utestengt, hadde gledet meg til å se han i Giroen Men han fortjener jo det når han jukser. Synes at alle som blir tatt for doping burde bli utestengt på livstid. De vet hvor stor sjangse det er for at dem blir tatt, og nå har de jo også erfaring med det. Noen som vet om gode sider hvor du kan holde deg oppdatert på Pro Touren? helst norsk denne siden:P neida, hm, er ikke helt sikker, men på engelsk har du "Cyclingnews.com" Du kan jo gå på vg - sport og på underkategorien "sykkel".... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) var vel heller ikke bronkitt, pettachi er utestengt til november 2008 pga, noen ulovlige stoffer som ble funnet i en prøve i fjorårets giro d'italia... Edit: Og for de som lurte på hvordan det gikk med de andre doperne, Basso kommer tilbake i høst iført Liquigas trøye og Vino kommer tilbake og skal prøve seg på ol i kina(tror jeg), noe som også er i år! Trur nok alle annklager mot Pettachi blei trekt, og det er nok pga. sykdom han ikke deltar i årets Giro. Zabel kommer inn og erstatter han for Milram. http://www.dagsavisen.no/sport/article347193.ece Her har du forresten ein link "Nilsi_tl" Endret 6. mai 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Giroen starter 10. mai ikke sant? Kommer den til å gå på Eurosport? Har ikke Tv sport, så jeg håper virkelig den kommer på Eurosport. Og nei, etter hva jeg hørte på nyhetene i går så har Pettachi blitt tatt i doping. Og på grunn av dette så får Husdovdt en ettepeseier ifra Giroen i fjord! Edit: kan jo like så greit slenge opp en link dah: http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article1160876.ece Endret 7. mai 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 var vel heller ikke bronkitt, pettachi er utestengt til november 2008 pga, noen ulovlige stoffer som ble funnet i en prøve i fjorårets giro d'italia... Edit: Og for de som lurte på hvordan det gikk med de andre doperne, Basso kommer tilbake i høst iført Liquigas trøye og Vino kommer tilbake og skal prøve seg på ol i kina(tror jeg), noe som også er i år! Trur nok alle annklager mot Pettachi blei trekt, og det er nok pga. sykdom han ikke deltar i årets Giro. Zabel kommer inn og erstatter han for Milram. http://www.dagsavisen.no/sport/article347193.ece Her har du forresten ein link "Nilsi_tl" De ble trukket ja, men saken ble anket, så han får ikke sykle før til høsten igjen! Leste det nylig... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Giroen starter 10. mai ikke sant? Kommer den til å gå på Eurosport? Har ikke Tv sport, så jeg håper virkelig den kommer på Eurosport. Og nei, etter hva jeg hørte på nyhetene i går så har Pettachi blitt tatt i doping. Og på grunn av dette så får Husdovdt en ettepeseier ifra Giroen i fjord! Edit: kan jo like så greit slenge opp en link dah: http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article1160876.ece Ja, mulig eg er litt uoppdater der i Pettachi saken, men såg på Tv2 Nyhetene for eit par dagar sidan at han ikkje deltok grunna sykdom, mulig dopingsaken har komt opp etter dette :!: uansett trist uten Pettachi... Forresten så trur eg ikkje du treng å bekymra deg over at du ikkje har Tv2 Sport ettersom Giro'en hvertfall direktesendes på NRK og sannsynlegvis Eurosport også Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Regner med at tour de france sendes på tv2 som vanlig? Hvilken kanal pleier Vueltan å gå på? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Regner med at tour de france sendes på tv2 som vanlig? Hvilken kanal pleier Vueltan å gå på? Den pleier i alle fall å gå på eurosport! Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Giro'en pleier vel ikke å sendes på Tv2? Eg har hvertfall alltid sett på Eurosport og NRK, men hadde nok foretrukket Tv2 visst dei hadde sendt den Endret 8. mai 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ja! Kaggestad og Paasche er så mye bedre enn NRK sine kommentatorer! Endret 8. mai 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja! Kaggestad og Paasche er så mye bedre enn NRK sine kommentatorer! Digger Kaagestand og Paasche Sitte å høre på alle historiene de har å fortelle. Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Trist at pettachi er utestengt, hadde gledet meg til å se han i Giroen Men han fortjener jo det når han jukser. Synes at alle som blir tatt for doping burde bli utestengt på livstid. De vet hvor stor sjangse det er for at dem blir tatt, og nå har de jo også erfaring med det. Noen som vet om gode sider hvor du kan holde deg oppdatert på Pro Touren? helst norsk jeg kjenner ikke til noen norske.... men eurosprt sine nettsider pleier å være oppdaterete..... kos deg med giroen og touren der så går det vel bra... (om du då ikke finner noe bedre på norsk) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) http://www.uciprotour.com/Templates/UCI/UC...p?MenuID=MTY5Mw det er vel en av de beste engelske sidene... Edit: 1. etappe i giroen idag=) Endret 10. mai 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da er det tid for TimeTrial Noen tips på vinnere? ^^ Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja! Kaggestad og Paasche er så mye bedre enn NRK sine kommentatorer! Digger Kaagestand og Paasche Sitte å høre på alle historiene de har å fortelle. Paasche skal ikke kommentere Touren i år, istedet skal Mats Kaggestad. Møtte faktisk Mats på sykkeltur i dag Å tok en prat med han, det var morsomt Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hmm.. iteressant å høyra at Mats skal kommentere isatdanfor Christian. Har lest at Mats skal steppe inn visst ein av dei andre ikkje kan... Lurte på om dåke hadde eit syn på kva kommentator som var best på sykkel i Norge? Kaggestad er veldig god, men synest at Kjell-Erik Kristiansen på Eurosport er heilt suveren! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Seier til Slipstream - Chipotle på lagtempoen da! Så ble det en spennende avsluttning på 2. etappen i giroen. Ricco vinner foran Di Luca og Rebbelin! strålende! (Pellizotti med ledertrøya imorgen med bare 1 sekund på Vandevelde) Blir en interessant morgendag med flat etappe. Hvem tror dere har størst vinnersjans? Bennati, McEwen og Cavendish er jo blant favorittene. Jeg har en knapp på Bennati(Liquigas) som er kommet tilbake fra skade nylig, og fikk en etappeseier i tour de romandie. Hvem er deres favoritt? Endret 11. mai 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Synest Cavendish er i storform for dagen. Men man kan jo ikkje avskrive Benatti og hvertfall ikkje McEwen. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Hva med spurttrøya? den tror jeg at benatti har stor sjanse til å vinne... McEwen og cavendish får håpe de kommer seg over fjellene... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Gi f'en i hushovd ? :O Kor stor forskjell er det ikkje på å slå Bettini i en Giro spurt, og å slå alle kanonene på Champs Elysses? dummaste eg har hørt.... oppgangssupporter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå