Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

55 sekunder,det kan tas inn,men Boonen er sterk i dag.

Skal man vinne så kan man ikke ha uhell av den typen som Thor hadde.

Samt at laget gjør en innstats,men det ser dårlig ut...

Man får vel bare lege seg en kaffe med noeget attåt mens boonen sykler inn til seier. :wee:

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Tom the tornando virker veldig sterk i dag. For sterk, kanskje?

 

Hadde aldri troen på Thor i dag, med tanke på sykdom og hans form de siste ukene. For TDF tror jeg ikke det har så mye å si, men synd at han ikke har fått vist seg så mye denne vårsessongen.

 

Edvald er alltid "der oppe", og jeg hadde tro på han i dag, men det er nok for sent. :(

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Med mindre noe skjer, så er nok andreplassen Ballan sin. Jeg er så forbanna nå at jeg ikke vil uttrykke mitt sinne enda.

 

Hadde aldri troen på Thor i dag, med tanke på sykdom og hans form de siste ukene.

 

Veldig spesiellt all den tid han de siste årene har vært der oppe og etterhvert har blitt enn mann å alltid regne med i dette rittet...Er overrasket over å se boonen vinne mtp 2010 og 2011...

Lenke til kommentar

Relativt spennende utgave, dette her. Nå skal det sies at litt av spenningen forsvinner når Boonen gjør et slikt stunt 60km før mål. Det var i allefall en spennende kamp om pallplassene.

 

Synd for de norske, men jeg hadde ikke de helt store forhåpningene heller. Thor har ikke vært helt i form, mens Edvald kanskje ikke er helt på nivå for å takle distansen ennå.

Lenke til kommentar

Synd for de norske, men jeg hadde ikke de helt store forhåpningene heller. Thor har ikke vært helt i form, mens Edvald kanskje ikke er helt på nivå for å takle distansen ennå.

 

Som vi så i dag, ingen grunn til det! Reis og ryk Flecha! Men man må slutte å være skeptisk uten grunn. Det er bare teit og unødvendig. Helvete så surt at dette skal skje når han ligger så bra an!

 

Hva gjorde Fletcha galt?

 

Så du ikke intervjuet med Thor nå?

Lenke til kommentar

Synd for de norske, men jeg hadde ikke de helt store forhåpningene heller. Thor har ikke vært helt i form, mens Edvald kanskje ikke er helt på nivå for å takle distansen ennå.

 

Som vi så i dag, ingen grunn til det! Reis og ryk Flecha! Men man må slutte å være skeptisk uten grunn. Det er bare teit og unødvendig. Helvete så surt at dette skal skje når han ligger så bra an!

 

Hva gjorde Fletcha galt?

 

Så du ikke intervjuet med Thor nå?

 

Nei, fikk det ikke med meg. Jeg antar at han var innvolvert i Thors velt?

 

Edit: Leste nå på Dagbladet og sånn som jeg oppfattet det kan du ikke skylde på Fletcha, slike ting skjer nesten hele tiden og det var et uhell, ingenting annet. Thor er en sterk rytter, men jeg har likevel mine tvil om at han hadde vært med i finalen uansett om han ikke hadde gått i bakken.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Fortell meg, er det ingen som gleder seg til Amstel i dag? Nå som vi har en nordmann med og alt! Selv om Nordhaug har gjort det veldig bra hittil så tror jeg ikke han klarer en topp 10. Det kan hende, men jeg har en itt dårlig følelse. Blir spennende å se hvordan Gilbert klarer seg i dag, formen hans er ikke der, jeg tipper en topp 5 som det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...