untouch4ble Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Quintero tror jeg det var. Så ikke bra ut... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Mila igjen nå. Spennende! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ahh, fryktelig spennende ja. Håper på Edvald Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Synd for Edvald. Var ikke langt bak i år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Utrolig spennende slutt, håpet på Cancellara til det siste, men meget sterkt gjort av Gerrans. Jeg er imponert over hvor god sesong GreenEdge har hatt hittil i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hmm. Så ikke bra ut det fallet på slutten der. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jaja, var ikke langt unna for Edvald i dag. Ble avgjørende den siste kilometeren opp Poggio. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hahaha!!! "Og når du sitter igjen med en eneste SVENSKE, DA vinner du ikke!!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Interessant tweet: Helicopter caused that crash! Wast at the 250m barrier!! Very stupid to fly so low!!!! Feel very sory for those who hit the deck! (@nicolasroche) Sa Edvald det? Nei, Kaggestad eller Paasche. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Sky står igjen som den store taperen synes jeg. De velger å heller kjøre for en skakkjørt Cavendish og ikke en Edvald i knallform. Det har nok mye å si at dette er et britisk lag og at Cav er den han er. Gleder meg til å se hvordan GreenEdge gjør det resten av sesongen, de har i allefall fått en meget god start. BMC derimot ser ut til å ha litt av "Man City-syndromet": verdens beste ryttere, en enorm pengepung, men null resultater. Det er selvfølgelig bare Mars, men likevel... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Håper Thor og Gilbert finner ut av problemene sine før brosteins- og Ardenner-klassikerne. Det er nok deres sterkeste kort før Evans sykler TdF. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Pallplass på Nordhaug i dagens ritt og fjerdeplass sammenlagt! Fantastisk! Se opp hele sykkelverden. denne mannen kommer snart til å ta en stor seier! Det så ut som han var virkelig på stålet og. denne mannen kan kjempe i toppen i klassikerne om ikke lang tid... Endret 25. mars 2012 av Step_up Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ja, Nordhaug kommer seg, helt rått idag. I tillegg er han en herlig type. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Paris - Roubaix på søndag! Hvem er klare? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg er klar! Blir spennende, håper på litt fuktig føre. Og satser/håper på at hvertfall 1 nordmann er med når det avgjørende bruddet danner seg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg håper at et enmannsbrudd med minst en nordmann går inn. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Lars Petter Nordhaug. For en mann. Jeg bøyer meg i støvet. 4.plass i criterium international og 6.plass sammenlagt nå i Baskerland rundt. Helt fantastisk! Må riktignok gi tapt for Martin, Cunego og Mollema på tempoen, men det er ikke så rart. bra tempo og vil jeg si under tøffe forhold. Gleder meg til å følge han videre...Dette lover bra for Ardennerklassikerne! Og det glemte jeg nesten:Hva med å snart skifte navnet på tråden? hvor lenge har den blitt kalt protour-tråden nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå