Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sky står igjen som den store taperen synes jeg. De velger å heller kjøre for en skakkjørt Cavendish og ikke en Edvald i knallform. Det har nok mye å si at dette er et britisk lag og at Cav er den han er.

 

Gleder meg til å se hvordan GreenEdge gjør det resten av sesongen, de har i allefall fått en meget god start. BMC derimot ser ut til å ha litt av "Man City-syndromet": verdens beste ryttere, en enorm pengepung, men null resultater. Det er selvfølgelig bare Mars, men likevel...

Lenke til kommentar

Pallplass på Nordhaug i dagens ritt og fjerdeplass sammenlagt! Fantastisk! Se opp hele sykkelverden. denne mannen kommer snart til å ta en stor seier! Det så ut som han var virkelig på stålet og. denne mannen kan kjempe i toppen i klassikerne om ikke lang tid...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lars Petter Nordhaug. For en mann. Jeg bøyer meg i støvet. 4.plass i criterium international og 6.plass sammenlagt nå i Baskerland rundt. Helt fantastisk! Må riktignok gi tapt for Martin, Cunego og Mollema på tempoen, men det er ikke så rart. bra tempo og vil jeg si under tøffe forhold. Gleder meg til å følge han videre...Dette lover bra for Ardennerklassikerne!

 

Og det glemte jeg nesten:Hva med å snart skifte navnet på tråden? hvor lenge har den blitt kalt protour-tråden nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...