DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Det jeg tenker på og. Enten helt flate eller fjell. Tviler meget sterkt på at dette er løypen. I så fall blir jeg utrolig skuffet. I år var opplegget helt konge med flate, mellomharde og fjell. Perfekt opplegg, også uten alt for mange nedoverbakker etter syke fjell som de var et par av årene før. EDIT: Tråd for TdF 2012 Endret 11. oktober 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Fy faen! de gjorde det for lett for Zaugg...Og Rodriguez brydde seg visst ikke om andreplassen... Endret 15. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Da er sykkelsesongen for i år så og si over. Thor går vel til BMC, Edvald blir i Sky, det samme tror jeg gjelder Lars Petter, Kristoff tror jeg skal til Katusha? Gabba har vel fremdeles ikke fått kontrakt? Hørt noe om kanskje Saxo Bank, stemmer dette? Vegard Stake Laengen tror jeg også hørte at skulle skifte lag? Er dette til et pro tour lag? Fredrik Wilmann går kanskje til Christina Watches? Er alt dette rett? Noen andre overganger? Noen rykter om noe annet? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Laengen skal til Team Typ 1. har du ikke fulgt med på Gabba og Kristoff? Ja Kristoff skal sykle for Katusja. Og Gabba er i kontakt med Saxo Bank. Skriver sikkert under for de... Noe annet vet jeg ikke om... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Han har da fulgt med nok til at han skriver så godt som det samme som deg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Grunnen til at jeg spør er jo fordi han spør selv... Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Grunnen til at jeg spør er jo fordi han spør selv... Nei, var ikke sikker, så du visste mer enn meg ;-) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Edvald er kaptein i rittet Tour Down under. Det ble 2.plass på han i dag gitt. Endret 15. januar 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Noen som vet hvordan det gikk med Edvald i dag? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det var kun "down under classic" om søndagen, var 90km eller noe, det virkelige rittet begynner i dag(tirsdag). Det som var om søndagen teller ikke med i sammendraget Lenke til kommentar
LFL Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 71. plass for Edvald i natt. Greipel vant igjen... Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Noen som viser sykkel enda på tv? Når viser eventuelt noen sykkel? Tenker på landevei Endret 17. januar 2012 av nordmannen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Usikker, men regner med de sender de første virkelige klassikerne som Paris - Nice, Tirreno, Milan Sanremo. Disse er jo i starten på Mars, husker ikke hva Tv2 sendt ifjor, men husker hvertfall de sendte Milan Sanremo klassikern. Hadde ikke Eurosport ifjor så aner ikke sendeskjemaet. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Edvald har fortsatt poengtrøya i Tour down under, 11 poeng foran Greipel. Han ligger også bare 18sekunder bak ledende Gerrans i sammendraget på 6plass. Tipper begge disse holder seg uforandret etter løpet i morgen da det er et flat løype på ca 90km. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvor mange etapper er det igjen? Er det Pro Tour løp? Hva er det neste etter Tour Down Under? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Siste etappe i morgen ja Ja, det er et pro tour løp ja. Neste pro tour er vel Paris - Nice som starter 4.mars og varer til 11. Vet ikke om noen av våre gutter skal være med der. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jepp, det ble poengtrøya på Edvald Godt jobbet, synd det ikke ble belønnet med en etappe seier Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er ikke akkurat Pro Tour, men en fransk junior (19 år) er blitt tatt med *trommevirvel* hele 12 ulike former for doping i urinen sin 3 års utestengelse. Fransk 19-åring tatt med 12 ulovlige substanser i urinen Imponerende at de fant urin der i det hele tatt Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Å herregud, det er er jo bare rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå