Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

har ikke funnet noen tråder. hvis noen veiledere eller andre vil splitte den ut i en egen tråd så er jo det fint.

 

KOM IGJEN VEGARD! NÅ TAR DU MEDALJE!

 

Vegard, skjerp deg! Du er mye bedre enn dette! WTF?!?!?!?!

 

Når han dansken gjør det så bra, så bør jo du og være med i toppen!

 

Så dårlig sendingen har blitt både på eurosport og nrk da. hva faen skjer?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Og hvorfor ikke? Løypa ser ikke direkte hard ut.

Men de skal sykle nesten 27 mil. Derfor holder ikke Cav.

 

Cavendish har jo bevisst før at han holder lange løp. Han vant jo Milan - San Remo i 2009, og dette er et løp på 298km

 

Det er da ikke lengden som er for hard, det er avslutningen. Og det kommer nok til å bli mange flere angrep enn i ett vanlig World tour-ritt.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Forstått det sånn at Edvald og Lars Petter skal kjøre i Lombardi, Kristoff tror jeg skal kjøre i Tour of Bejing. Hva med sånn som Kurt og Thor? Skal de kjøre flere World Tour ritt?

 

Får man poeng på verdensrankinga(uttak til OL-poeng)i VM og hva med slikt som Paris-Tours som jeg tror Kurt og Thor skal kjøre?

 

Kan Lars Petter ta poeng i Lombardi?

Lenke til kommentar

Det er bare et av rittene som gjenstår denne sesongen som gir poeng, nemlig Giro di Lombardia. Hvilke ritt de forskjellige syklistene skal kjøre kan jeg ikke svare på, men jeg er sikker på at om Thor eller Edvald blir verdensmester på søndag så stiller de i det som er av store ritt mot slutten av sesongen selv om det ikke var slik rittplanen deres egentlig så ut.

Lenke til kommentar

Det er bare et av rittene som gjenstår denne sesongen som gir poeng, nemlig Giro di Lombardia. Hvilke ritt de forskjellige syklistene skal kjøre kan jeg ikke svare på, men jeg er sikker på at om Thor eller Edvald blir verdensmester på søndag så stiller de i det som er av store ritt mot slutten av sesongen selv om det ikke var slik rittplanen deres egentlig så ut.

 

På World Tour kalenderen står også Tour of Beijing. Gir ikke alle ritt innen World Tour poeng? Men bare World Tour?

Lenke til kommentar

Jeg får lene meg på denne artikkelen hvor de sier at det kun Lombardia som gjenstår, men når jeg ser på kalenderen virker det merkelig at ikke Tour of Beijing skal gi poeng. Jeg visste ikke at Beijing ble regnet som et world tour-ritt.

 

Grunnen til at du ikke visste det var fordi det er fra og med i år det blir regnet som et! :)

 

Kilde: http://www.cyclingweekly.co.uk/news/latest/506476/tour-of-beijing-joins-2011-world-tour-calendar.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis Touren hadde startet noen uker senere ville den blitt syklet samtidig som OL i London (landevesritt 28. juli). Vanligvis starter Touren første helg i Juli, mens den neste år er helga før dette. Startdatoen har vært kjent i lang tid så denne lekkasjen snakker sant på dette området hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...