Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan har de tatt Edvald? Vet han kom på 2.plass på Prologen og hadde så en 6 og en 3.plass hvis jeg husker riktig. Men det er det jeg har fått med meg fra Norske nettaviser :)

 

snakket om den ene etappen hvor Gilbert knuste han. Og Thor sin første etappeseier i årets tour. Touren viste at Edvald er god til å klatre, men det gjelder hvis han får bestemme tempoet selv. Den første seieren til Thor viste at han nok ikke er helt der oppe med Thor hva gjelder klatrekapasitet...

 

Men ellers, strålende gjort Edvald. etappeseier + alle trøyene i Eneco tour :D .

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Thor ga nok f... i dette her og trodde på spurteren de hadde i hf. Kristoff satt nok bak litt svake spurtere, slik at han aldri kom seg opp...Han måtte jo manøvrere seg over til den andre siden av feltet for å avansere...

 

Strålende Edvald!

 

Edvald :dribble: var bekymra 2 km, men Eddy klarte brasene, fantastisk med 2 og 1 plass de siste to årene i vattenfall classic. VM neste?

 

Edvald skal kjøre VM ja...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"The elite Road Race World Championship 2011 starts at Copenhagen City Hall Square with a 28 kilometer stretch (incl. 6,2 km Masterstart) before the riders enter the first of 17 laps at fourteen kilometers each in the Municipal north of Copenhagen at Rudersdal."

 

20101104-1419-57.jpg

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Noen som har profil av avslutninga til VM?Så den videoen du linka i en annen tråd Step_up, og der så det ut som oppoverbakke. Tenker på spurten Edvald vant i Tdf (6. etappe). Den gikk passelig oppover i alle fall.Men så klart, han skal jo henge med hele veien også, det er jo også noe.

 

nja, den siste kilometeren var vel ganske flat...

 

 

Blir nok Cav.

 

Tviler jeg sterkt på. Thor virket ganske sikker på at Cav ikke kom til å være med i avslutningen i en større gruppe...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...