Latias Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvilket land er Team Sky fra? Team Sky = Sky Sports = England Så klart. Burde vel jeg ha husket, jeg som ser Sky Sports i flere timer hver dag. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hushovd har imponert mye i år, han har vist flere sider ved seg selv. Elsker å se bilder som dette Etappe han vant nylig Endret 2. september 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Godt gjort av Cunego i dag Tok igjen siste mann i det opprinnelige bruddet 800 meter før mål og endte 43 sek foran Valverde, Evans og Sanchez. Dog lå han nesten 4 minutter bak i sammendraget før dagens etappe. Vino måtte slippe langt nede i bakken. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) det var godt gjort ja! Edit: Wow Endret 6. september 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Må jo si at jeg ble skuffet over Kristoff's 12. Plass i spurten i Tour of Britain... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Må jo si at jeg ble skuffet over Kristoff's 12. Plass i spurten i Tour of Britain... Han ble innestengt da Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, leste det etterpå. Men dette var da et langt bedre resultat av begge de norske: 1 Kai Reus (Ned) Rabobank 2 Alexander Kristoff (Nor) Joker-Bianchi 3 Edvald Boasson Hagen (Nor) Columbia-HTC Lukter vi etappeseier snart eller? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Etappeseirer har det blitt Må si jeg er mektig imponert av Edvald for tiden... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fire strake etappeseiere. For en rå mann! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Uten tvil... Dette kan vel bare gå en vei... Til topps Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 «Sykkel er en sport der en gjeng ryttere stiller til start, før Edvald Boasson Hagen vinner til slutt. Det er ikke morsomt lenger» Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer Cadel Evans! Ingen fortjente gullet mer enn den evige toer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hushovd vurderer å droppe TdF for å satse på VM Hadde vært fryktelig synd å ha en tour uten Thor. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er ikke nå stress om Edvald er med Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Regner med at han vil ha formtoppen inn akkurat under VM? Sjansene er såpass minimale at jeg ikke kan skjønne hvorfor han ikke kan satse på begge og heller ha en "hvileperiode" etter Tdf. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det var gøy å se Cadel vinne Jeg er åpen for Thor i nye ritt, visstnok skal neste års løype være relativ "sputervennlig"... Hva nå enn det betyr Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ryktes om ITT opp Tourmalet i neste års TdF. Dette håper jeg er sant, kommer til å bli knallgøy. SYK bakketempo ! Det var gøy å se Cadel vinne Jeg er åpen for Thor i nye ritt, visstnok skal neste års løype være relativ "sputervennlig"... Hva nå enn det betyr Det betyr en relativt flat etappe. Vet ikke om hvordan VM løypa i australia blir, men året etter er det VM i danmark, og da er det iallefall duket for massespurt(ikke mye fjell der;P) Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ryktes og Tourmalet fra øst på Luchon - Col de Aubisque 20. juli og ITT andre veien dagen etter. Fint å vite når jeg skal ta ut litt ferie Skal vel være flatt i Australia neste år og. Ihvertfall det jeg fikk med meg av løs prat under VM-sendingene på søndag. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Meget sterk seier til Cancellara i Paris - Roubaix! Ellers meget god innsats og 2.plass til Thor. Kristoff fikk også vist seg frem tidlig i løpet. Thor kommer vel aldri til å vinne Paris Roubaix, med mindre Cancellara settes ut av spill i form av sykdom eller punkteringer mot slutten osv... Han er en hard mann å slå... Ser frem til Ardenneklassikerne nå! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå