larsevenes Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som vet om NM vises på TV? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Sterkt og taktisk av Arvesen idag! Unner han seieren og trøya. Han blir litt satt i skyggen av Hushovd og Boasson. Også sterkt gjort av Thor og Edvald å kjøre inn over 2minutter på siste runde, i en så flat løype. En som ihvertfall er i skyggen av alle, er Kristoff. Gutten satt i brudd i 8 av 10 runder, og spurtslo Thor i spurten, Thor har enda ikke slått Kristoff i en spurt. Han er den neste nordmannen vi vil se i Pro Tour sirkuset edit: La ut en håndfull bilder fra dagens fellesstart på facebook. Public link til albummet er her. Endret 28. juni 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Virkelig sterkt av Kristoff. Han viser jo hvilken god rytter han er. Håper han får proffkontrakt neste år, og la oss håpe han vinner U23 VM, noe det er en sjanse for at han gjør med de ferdighetene han har Gleder meg til å se Arvesen kjøre i mesterskapstrøyen i touren! Syns det var flott at han vant og måten han vant på var overbevisende nok. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ingen tvil om at Kristoff har en lys framtid, norges neste store spurtkanon Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som har løypeprofilen i VM fellesstart? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 http://www.mendrisio09.ch/percorso.asp?nid=68&lid=1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Denne kjøres 19 ganger. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Da vant Vinokourov sin første etappe siden 2007... http://www.cyclingnews.com/races/tour-de-l...stage-4/results Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Da har endelig LPR Brakes gitt Di Luca sparken, enda bedre er det at di muligens skal saksøke ham for skadene forårsket av dopingen hans. Positivt! Kilde Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Her er VM laget til Norge! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Fint uttak av Kjærgård - Utrolig bra at han tok til fornuft og at NCF nå sender 9 ryttere. Håper noen kommer i brudd - slik at de får vist seg frem! Wilman er jo fortsatt ung - kanskje han eller en annen norsk rytter skaffer seg proffkontrakt da? Gleder meg til VM! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sies at Hincapie og Paulinho skal sykle for The Shack neste år. Lance jobber vistnok med Andreas Kløden og Levi Leipheimer også. Blir futt i the shack tror jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Noen som vet hvilket klokkeslett Oslo grand prix begynner på onsdag? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 har sinnsykt lyst til å se oslo grand prix... er liksom ikke bare lance av de store som kommer heller:) Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som vet hvilket klokkeslett Oslo grand prix begynner på onsdag? De begynner sendingen fra OGP på NRK 19.30, hvis jeg ikke husker helt feil. "Start og mål er i Karl Johans gate ved Universitetsplassen. Deretter vil løypen gå i Rosenkrantz´ gate, Kristian IVs gate og Fredriks gate. Runden skal sykles i halvannen time." Løpet begynner forøvrig klokken 19.00 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Petter Northug får ikke kjøre mot Lance Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det meldes at Boasson Hagen, Nordhaug og antageligvis Arvesen vil sykle for Team Sky til neste sesong! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 La oss håpe det, for det kan bli gøy! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvilket land er Team Sky fra? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvilket land er Team Sky fra? Team Sky = Sky Sports = England Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå