miniPOK Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 jepp;) fantastisk ! Idag er det Flèche Brabanconne Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Sterk seier til Chavannel ! Må vel reknes som ein av dei store favorittane til Ronde van Vlaandern ! Endret 6. april 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Chavannel virker veldig sterk ut etter hva jeg har sett i år... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 har allerede 4 seiere...! Er tydelig i toppform. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 De Panne tredagers tour'en igang med Gasparotto seier på første etappe ! Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Det er nå første gang jeg er innom DENNE sia her på forumet (å nei jeg gidder ikke lese gjennom alt som har blitt sagt og skrevet), men er det noen her som inntresserer seg for DØMMING innen sykkel sporten??? (er selv nasjonal kommisær) regner med jeg må starte en ny tråd med dette emne i tilfelle, men greit å vite om noen i d hele tatt er inntressert i dette.. Mvh Nasjonal kommsær i Stavanger/sandnen NCF nasjonal komm. Terjesen Endret 6. april 2008 av kterjesen Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 kan være interessant å høre litt om dømming også. vet jo ikke om trådstarter tillater det, siden tråden heter den store protour sykkel tråden. men, i forhold til det har jeg et spørsmål: Dømmer de likt overalt, eller har de forskjellige regler i forskjellige organisasjoner som f.eks UCI? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ronde Van Vlaandern er over for denne gang! Stijn Devolder er vinneren etter et strålende løp. Thor kom i mål noen minutter etter, men prøvde mange ganger. Spennende løp! Kurt-Asle Arvesen ble nummer 7! bra jobbet Kurt-Asle! Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 kan være interessant å høre litt om dømming også. vet jo ikke om trådstarter tillater det, siden tråden heter den store protour sykkel tråden. men, i forhold til det har jeg et spørsmål: Dømmer de likt overalt, eller har de forskjellige regler i forskjellige organisasjoner som f.eks UCI? Generelt er domminga det samme over alt (se http://www.uci.ch for regler). det er enkelte ting som er spesifisert etter norske lover og regler for å tilpasse reglene norske forhold. (disse fines på http://www.sykling.no). Jeg kan ikke svare på ALT som har med dømmng å gjøre når det gjelder utland, men kan svare på de fleste spmål ang ritt ol i norge). Likevel, bare for å få det sagt, er planen å ta kurs for å bli UCI Internasjonal kommisær, når alser og andre ting tillater dette. Kan jo alltids prøve å starte en tråd forde son har spmål eler kommentarer til dømming. Mvh Kennet Terjesen (NCF Nasjonla komm.) Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Baskerland Rundt igang med Contador seier på første- og Kirchen seier på andre etappe Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Contador med seier på siste tempoetappe, han slo Cadel Evans med 21 sek. Contador vant altså sammendraget i Baskerland Rundt, og Cadel Evans blir slått av contador igjen og ender på 2.plass i sammendraget:P Edit: kterjesen: dømming? hvordan fungerer det? Endret 13. april 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Paris - Roubaix idag folkens Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Og vinneren av Paris- Roubiax er Tom Boonen... hva synes dere om han som vinner? han snyltet litt for mye på de to andre i bruddet, men det er vel bare sånn taktikk kan være av og til håpet at ballan skulle vinne... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Og vinneren av Paris- Roubiax er Tom Boonen...hva synes dere om han som vinner? han snyltet litt for mye på de to andre i bruddet, men det er vel bare sånn taktikk kan være av og til håpet at ballan skulle vinne... Synest Boonen var ein fortjent vinnar. Cancellara og Ballan visste at dei måtte stikke før mål ellers så ville alt være duket for Boonen. Når dei ikkje ein gong prøvde så blei det enkelt for Tom. Forresten eit flott ritt ! Endret 13. april 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 dumt med hushovd da, han måtte bryte pga sykdom... håper han snart blir frisk og rask igjen. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tour of Turkey igang! Knapp seier til Pettachi på første etappe Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 wohoo;) jeg håpet at han vant, men fikk ikke sett slutten, så til det var 2-3 kilometer igjen, så skjedde det noe med tv'en(eller mest sannsynlig dekoderen), noe som førte til at disney channel kom uten lyd der SportN var og jeg gikk glipp av siste innspurt. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Han vant med MEGET knapp margin ! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Edvald Boasson Hagen gjør det ganske så greit må jeg si... håper han får bli med i en stor tour som tour de france, giro d'italia eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå