Kalle_92 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tipper det blir en spennende etappe i morgen når de skal opp blockhaus. Ser ut som en ganske heftig bakke. Det må angripes på Menchov hvis de andre skal ha nå håp på rosatrøya. Er jo nestsiste etappe med avsluttning på en fjelltopp. alle må angripe Menchov, hvis noen skal ha en sjanse Ja, men Menchov ser ut til å være i kanon form for tiden. Og det er en tempo til sm jeg trur er i fordel Menchov. han virker vanskelig ut å slå for tiden ja.. Tror Di Luca kommer til å prøve på et vanvittig stunt på siste fjell etappe, hvis han ikke får nok sekunder idag. Fyren er offensiv, det skal han ha! liker Di Luca på den måten der Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva slags merkelig etappe er det i dag? 83km som ikke er TT? Det høres jo ut som et skikkelig rotterace da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva slags merkelig etappe er det i dag? 83km som ikke er TT? Det høres jo ut som et skikkelig rotterace da Se på den siste bakken da. Går jo rett opp! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Joda, men overaskende likevell synes jeg, kun 8 mil. Men dette lover jo stor fart. Ahh som jeg gleder meg Tror ikke Leipheimer har noen sjanse, Di Luca i så stor bakke? Lukter Menchov her, kanskje Sastre slår til igjen? Uansett tror jeg de passer på hverandre som "hauker". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Syyykt kort etappe Tror på Menchov, men håper Sastre knuser alle. Men han er nok for langt bak til å kunne vinne, pga tempoen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da ble det Pellizotti sin dag i dag. Di Luca tok 5 sek på Menchov, men jeg tviler på at Di Luca kan ta Menchov nå. I morgen tipper jeg det blir samlet felt til mål, evt et brudd med syklister som ikke har noe å gjøre i sammendraget. Fredag blir spennende igjen, og mye blir nok avgjort da. Da er det siste etappe med målgang på toppen av en bakke. Menchov vil gjøre alt for å ikke gi sekunder til Di Luca. Om det fremdeles er 25-30 sek fra Menchov ned til Di Luca da, så taper ikke Menchov det på TT'en siste dag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Var spennende etappe i dag også. I morra er vel den store muligheten for Edvald, sies det. Lets hope Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Dette er spennende! Håper, tror og spådde Sastre-seier i dag Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 God tempo av Edvald, manglet bare 7 sekunder! Er vel bare til å gratulere menchov, giroens kjedeligste ryttere blandt topp 6 Di Luca var råsterk i giroen, sastre også, men han presterte litt ustabilt. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det begynner jo virkelig å se mørkt ut for vår kjære Kurt! Breschel har mange meget solide prestasjoner, mens Kurt ikke har noen prestasjoner å vise til (utenom en 16.plass i Paris-Roubaix) Les Johan Kaggestad's blogg Finnes ingen bedre kommentator enn Kaggestad! Lurer på hva Johan tenker om Armstrong (om han er ren/har vært ren, eller ikke...) Nå er det bare en liten måned igjen til startskuddet går i Monaco! Edit: Skriveleif Endret 9. juni 2009 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nytt emne (derfor unnskylder jeg dobbelpostingen min): ~The Kazakhstan Minister of Tourism and Sports of Kazakhstan, Temirjan Dosmukhambetov, said some nine million dollars had been located to fund the team for 2009, "from different sources including the state budget."~ Statsbudsjettet! Haha fikk meg en god "lol" her Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Synd å si det, men Cavendish parkerer jo Thor fullstendig for tiden. Ser ikke lyst ut for den grønne trøyen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Får håpe Cavendish kom i form akkurat litt for tidlig, mens Thor kommer sterkt i touren. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har null tro på Thor. Han presterer aldri lenger. Stor i munnen, men beviser ingenting. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Når er det vi får vite om Arvesen starter eller ikke? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har null tro på Thor. Han presterer aldri lenger. Stor i munnen, men beviser ingenting. Han vant en etappe i TdF senest i fjor. Hvordan er ikke det å prestere? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Når er det vi får vite om Arvesen starter eller ikke? Når Riis har bestemt hvem som får være med. En gang før TdF starter. Jeg har null tro på Thor. Han presterer aldri lenger. Stor i munnen, men beviser ingenting. Han vant en etappe i TdF senest i fjor. Hvordan er ikke det å prestere? Han vant en etappe, ja. Hvor mange ganger gikk han ikke ut og sa at han skulle vinne morgendagens? Eller at målet var å vinne den grønne trøyen? Jeg hopper ikke i taket av at Thor vinner en etappe av TdF, med Kirchen og Ciolek på de neste plassene, i en spurt? Endret 18. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har null tro på Thor. Han presterer aldri lenger. Stor i munnen, men beviser ingenting. Han vant en etappe i TdF senest i fjor. Hvordan er ikke det å prestere? Han vant en etappe, ja. Hvor mange ganger gikk han ikke ut og sa at han skulle vinne morgendagens? Eller at målet var å vinne den grønne trøyen? Jeg hopper ikke i taket av at Thor vinner en etappe av TdF, med Kirchen og Ciolek på de neste plassene, i en spurt? Thor var faktisk bak Freire, en andreplass er bedre enn en tredje eller fjerde plass! I år har Thor vært på pallen i flere klassikerritt, noe han ikke var i nærheten av i Credit Agricole! Jeg har stor tro på Thor i år, han har det beste laget bak seg på flere år! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Når er det vi får vite om Arvesen starter eller ikke? Når Riis har bestemt hvem som får være med. En gang før TdF starter. Jeg har null tro på Thor. Han presterer aldri lenger. Stor i munnen, men beviser ingenting. Han vant en etappe i TdF senest i fjor. Hvordan er ikke det å prestere? Han vant en etappe, ja. Hvor mange ganger gikk han ikke ut og sa at han skulle vinne morgendagens? Eller at målet var å vinne den grønne trøyen? Jeg hopper ikke i taket av at Thor vinner en etappe av TdF, med Kirchen og Ciolek på de neste plassene, i en spurt? Presterer aldri lenger? du har jammen meg FULGT med altså. Du har ingen tro på Thor eller Thor+grønn trøye? thor er blandt verdens beste ryttere. Han har gode plasseringer å vise til, selv om det er en 2, 3, eller fjerde plass(spurter). De spurtene thor vinner er gode da, og det at han slår Kirchen og Ciolek i en spurt sier meg ikke noe mer enn at Thor var best i det tilfellet, og hvor i alle dager er de andre da? Han må få lov til å ha grønn trøye som et mål da, og si noe annet blir jo feil, og god selvtillitt har han, det er bra;) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Selv om Thor ikke vinner etapper så ofte får han gode plasseringer jevnlig gjennom hele Touren, og er derfor alltid å regne med i kampen om den grønne trøya. I 2005 vant han trøya uten å vinne en eneste etappe, så det at han ikke kommer først i mål hele tiden betyr ikke nødvendigvis at han er helt ute av kampen om den grønne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå