larsevenes Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen som har link til de siste km. på dagens etappe, med engelsk kommentator? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Han har muligens tapt seg noe ja, men han deltok ikke i TdF i fjor og mistet da endel av oppmerksomheten, sportslig hvert fall. Jeg tror han kommer sterkt tilbake selv om det ikke ser ut til å bli TdF i år heller. Tapt seg noe? han deltok ikke fordi han er rusmisbruker, han bør først og fremst konsentrere seg om rehab'en... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som har link til de siste km. på dagens etappe, med engelsk kommentator? Slik er ikke lov. Noen som vet grunnen til at eurosport ikke starter sendinga før kl. 4? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er vel bare de ivrigste sykkelfantastene som gidder å se 4-5-6 timer med sykkeløp. Personlig syns jeg det er greit de holder igjen litt. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Er nok fordi French Open startet i dag. Så det ville vært ulovlig å linke til en youtube-video med et sammendrag fra en etappe? Skal si man har lagt seg på en streng list hvis så er tilfellet... Endret 24. mai 2009 av larsevenes Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er nok fordi French Open startet i dag. Så det ville vært ulovlig å linke til en youtube-video med et sammendrag fra en etappe? Skal si man har lagt seg på en streng list hvis så er tilfellet... Dersom du tenkte dagens som den som går idag så er det nok ulovlig og ikke vil du finne noe på youtube heller. Tenkte du gårsdagens så er det nok litt for tidlig for det enda. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er klar over det. Innlegget mitt ble skrevet 00:50, så det er klart det ikke er dagens etappe jeg var interessert i. Den skal jeg se på TV. Men bare glem det. Nok OT. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 -Umulig å vinne uten å bruke doping. Fy faen for en idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg hadde sansen for Kohl og trodde faktisk han var ren, men så er jeg av den typen som mener de aller, aller fleste rytterne i feltet er rene til det motsatte er bevist. At Kohl gir seg er ikke et stort tap. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sastre For en innspurt vi fikk se i dag! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg hadde sansen for Kohl og trodde faktisk han var ren, men så er jeg av den typen som mener de aller, aller fleste rytterne i feltet er rene til det motsatte er bevist. At Kohl gir seg er ikke et stort tap. Sånn er jeg selv også. Folk må gjerne mistenke alle ryttere som gjør det bra og jeg kan godt skjønne det, men jeg er også av typen som mener man ikke skal dømme noen før det foreligger en positiv dopingprøve. Bolanos: Kan du skrive noe mer utfyllende enn det? Vant han, eller hadde han bare en god innspurt? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Han vant med et halvt minutt på Menchov på andre. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Bolanos: Kan du skrive noe mer utfyllende enn det? Vant han, eller hadde han bare en god innspurt? Kl er 2046 når du poster dette. Det er ikke værre enn at du kan se hvordan det gikk her, her, her eller her. I tillegg til alle andre nyhetskanaler. Her har du i tillegg de siste kilometerne: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Takk Syntes bare Bolanos kunne skrevet et litt mere innholdsrikt innlegg og om han i det hele tatt vant, har ikke noe med at jeg kan sjekke selv. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Neger da, regnet jo med alle sykkelentusiaster, spesielt deg som skulket skolen i dag, så en av Giroens lengste og hardeste etapper! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Takk Syntes bare Bolanos kunne skrevet et litt mere innholdsrikt innlegg og om han i det hele tatt vant, har ikke noe med at jeg kan sjekke selv. Ikke noe problem. Jeg er bare ikke i form i dag. Irriterer meg over den minste ting. Det var ikke meningen å la mitt dårlige humør gå ut over deg, om du følte det ikke var passende. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Magnus: Ikke bry deg om neger, han er trøtt. Kjipt med hviledag i morra Lenke til kommentar
agail Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Tipper det blir en spennende etappe i morgen når de skal opp blockhaus. Ser ut som en ganske heftig bakke. Det må angripes på Menchov hvis de andre skal ha nå håp på rosatrøya. Er jo nestsiste etappe med avsluttning på en fjelltopp. Endret 26. mai 2009 av agail Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tipper det blir en spennende etappe i morgen når de skal opp blockhaus. Ser ut som en ganske heftig bakke. Det må angripes på Menchov hvis de andre skal ha nå håp på rosatrøya. Er jo nestsiste etappe med avsluttning på en fjelltopp. alle må angripe Menchov, hvis noen skal ha en sjanse Lenke til kommentar
agail Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tipper det blir en spennende etappe i morgen når de skal opp blockhaus. Ser ut som en ganske heftig bakke. Det må angripes på Menchov hvis de andre skal ha nå håp på rosatrøya. Er jo nestsiste etappe med avsluttning på en fjelltopp. alle må angripe Menchov, hvis noen skal ha en sjanse Ja, men Menchov ser ut til å være i kanon form for tiden. Og det er en tempo til sm jeg trur er i fordel Menchov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå