Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!

NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har muligens tapt seg noe ja, men han deltok ikke i TdF i fjor og mistet da endel av oppmerksomheten, sportslig hvert fall. Jeg tror han kommer sterkt tilbake selv om det ikke ser ut til å bli TdF i år heller.

Tapt seg noe? han deltok ikke fordi han er rusmisbruker, han bør først og fremst konsentrere seg om rehab'en...

Lenke til kommentar
Er nok fordi French Open startet i dag. Så det ville vært ulovlig å linke til en youtube-video med et sammendrag fra en etappe? Skal si man har lagt seg på en streng list hvis så er tilfellet...

Dersom du tenkte dagens som den som går idag så er det nok ulovlig og ikke vil du finne noe på youtube heller. Tenkte du gårsdagens så er det nok litt for tidlig for det enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hadde sansen for Kohl og trodde faktisk han var ren, men så er jeg av den typen som mener de aller, aller fleste rytterne i feltet er rene til det motsatte er bevist. At Kohl gir seg er ikke et stort tap.

Lenke til kommentar
Jeg hadde sansen for Kohl og trodde faktisk han var ren, men så er jeg av den typen som mener de aller, aller fleste rytterne i feltet er rene til det motsatte er bevist. At Kohl gir seg er ikke et stort tap.

Sånn er jeg selv også. Folk må gjerne mistenke alle ryttere som gjør det bra og jeg kan godt skjønne det, men jeg er også av typen som mener man ikke skal dømme noen før det foreligger en positiv dopingprøve.

Bolanos: Kan du skrive noe mer utfyllende enn det? Vant han, eller hadde han bare en god innspurt?

Lenke til kommentar
Takk :)

Syntes bare Bolanos kunne skrevet et litt mere innholdsrikt innlegg og om han i det hele tatt vant, har ikke noe med at jeg kan sjekke selv.

Ikke noe problem. ;)

Jeg er bare ikke i form i dag. Irriterer meg over den minste ting. Det var ikke meningen å la mitt dårlige humør gå ut over deg, om du følte det ikke var passende. :p

Lenke til kommentar

Tipper det blir en spennende etappe i morgen når de skal opp blockhaus. Ser ut som en ganske heftig bakke. Det må angripes på Menchov hvis de andre skal ha nå håp på rosatrøya. Er jo nestsiste etappe med avsluttning på en fjelltopp.

Endret av agail
Lenke til kommentar
Tipper det blir en spennende etappe i morgen når de skal opp blockhaus. Ser ut som en ganske heftig bakke. Det må angripes på Menchov hvis de andre skal ha nå håp på rosatrøya. Er jo nestsiste etappe med avsluttning på en fjelltopp.

alle må angripe Menchov, hvis noen skal ha en sjanse

Lenke til kommentar

alle må angripe Menchov, hvis noen skal ha en sjanse

Ja, men Menchov ser ut til å være i kanon form for tiden. Og det er en tempo til sm jeg trur er i fordel Menchov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...