Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!

NilsiT

Anbefalte innlegg

Må si meg litt uenig med dem som sier at det ikke var en god prestasjon av Armstrong. Mannen har jo hatt kragebrudd midt i oppkjøringen. Synes det var en god etappe av Lance. Han kom 15 sekunder bak. Han har muligens ikke den eksplosiviteten enda, men han kan fort få den inn i beina etter noen flere kilometer, og treningsturer. Man vet aldri med den mannen. Men å vinne Giroen vil nok være litt vel ambisiøst. Imponerende av Boasson Hagen, som selv ikke liker fjell en gang. Sterkt :) Håper på etappeseier på 17.Mai! :)

Edit: Imponerende av Armstrong, fordi han hadde et mekanisk problem. Noe med giren.

Etter 4 år siden sist aktive periode, synes jeg det er sterkt gjort av Armstrong. Men det blir veldig spennende å se idag :)

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk!!! Gutten blir 22år 17.mai, tenk når han blir noen år eldre. Må jo bare bli best.

Boasson Hagen har potensiale til å bli best i verden når det gjelder endagsklassikere og verdensmesterskap.

Verdensmester i år allerede eller?

Endret av agail
Lenke til kommentar

Veldig imponerende. Jeg er ikke ekstremt oppdatert på sykkelverdenen, men seier i Giroen er veldig stort. Hvor lenge er det syklister er aktive nå for tiden? Arvesen er vel i alle fall midt på 30-tallet. Dette kan bli en stor karriere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...