Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!

NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, dette er tragisk. Positivt: Vi slipper han mest sannsynlig i touren, og da har Thor større vinnermuligheter (selv om Cavendish kommer til å ta de fleste spurtetappene).

Ungdomstrøya til Hagen, sant? Fin åpning på Giroen. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Boasson Hagen eier. Han minner meg nesten litt om Vinokourov minus det ekstra blodet. Synd at Cavendish ikke tok spurten, men jeg har uansett ikke så mye til overs for ham så det var vel egentlig greit.

Lenke til kommentar

Oppførselen til Cavendish på tempoen var jo helt tragisk. Litt sympati for lagkamerater bør man ha. Alt handler ikke bare om seg selv i sykkel, det er en lagsport. Jeg synes at Pinotti kunne fått hatt den rosa trøya på første etappe i jubileumsåret, siden han er italiener. For en egoist.

Liker heller ikke holdningen til Cavendish, men for en rytter! Var som Kaggestad sa ifjor under touren; han er en tønne med krutt.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Valverde tror jeg alltid har vært full av møkk. Det er bare et tidsspørsmål før han blir tatt med buksene nede (han har dodget den kula tidligere). Det irriterer meg at Barloworld ikke får delta i Touren. Savner Soler.

Lenke til kommentar

Det er mye oppstyr rundt Valverde ja, usikker på hvordan det kommer til å gå, men han får sikkert ikke kjøre Touren heller (ASO er ikke kjent for sin nåde). Syns også at Pinotti godt kunne fått hatt den rosa trøya. Cavendish er en arrogant type, som jeg ikke personlig liker. Men han er jo fremragende til å spurte, det er udiskuterbart. Håper Edvald får en etappeseier!

Så blir det spennende å se om Armstrong følger de beste imorgen, og hvem som tar føringen (evt. tar over ledertrøya). :)

Lenke til kommentar

håper cavendish blir gruset av petacchi i giroen!

Uansett, Petacchi var ganske sterk igår, spurtslo alle i en "bakke", slo vel såvidt farrar og cunego(sier litt om spurten).

utenom gårsdagens høydepunkt, giroen, syns jeg det er imponerende gjort å greie å bla opp beviser for doping, mange år etter det har skjedd. når de har hatt dem hele tiden?

tenker på bla. valverde.

syns det snart er på tide å legge puerto saken bak seg...

profile4.gif

Dagens giro etappe ser bra ut, blir spennende å se hvem petacchi taper maglia rosa til.

Lenke til kommentar

Man kan ikke legge Puerto-saken bak seg, når det er 90 poser med blod som man ikke vet hvem tilhører. Det blir et par dopere som fortsatt har tilgode å sone for det dem har gjort.

Å ignorere OP-saken ville vært å ødelegge for idretten, og ikke bare sykling generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...