Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Haha, sykkelsporten burde bytte navn til dopsporten. :!: Lenke til kommentar
opar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Latias, du var ikke artig i det hele tatt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Og det var ikke meningen. Er seriøst lei alle disse doperne. Lenke til kommentar
opar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du skrev det i en slik tone at jeg tolket det til at du selv synes du var vittig, noe du ikke var.. Jeg er også lei av alle dopsakene, men jeg synes ikke du skal spøke rundt dette temaet heller ettersom det er meget alvorlig. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Syns heller ikke at det var morsomt kallenavn, for å si det sånn. Men, så har man jo kanskje etterhvert sett seg fortjent til det også, med alle skandalene sykkelsporten på ubeklagelig vis har hatt de siste årene. Det er ganske skammelig. Derfor er det at jeg står på mitt argument for livstid for de som tester positivt. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som vet om NRK sender Giro di Italia i år? Lenke til kommentar
svante Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nrk skal ikke sende. Ble for dyrt ettersom prisen ble skrudd kraftig opp når Lance skal sykle. Og når da i tillegg Thor trakk seg så er det ikke attraktivt nok i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Such a shame. Men Eurosport sender vel? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, men har fått beskjed om at jeg må søke kanaler på nytt for å ha Eurosport, men det fungerer selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Det er på fredagen Giroen starter, sant? Blir deilig å se et beinhardt etapperitt igjen. Gleder meg som en unge til Touren i år, men Giroen er ikke akkurat en lilleputt den heller. Endret 5. mai 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er på fredagen Giroen starter, sant? Starter 9. mai. Altså på lørdag. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Føler nesten at giroen er harderere enn touren grunnet dens brattere stigninger. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Føler nesten at giroen er harderere enn touren grunnet dens brattere stigninger. Enig i den iakttagelsen din. Det virker hardere ut, men er mer prestisjefullt å vinne Touren. Men var utrolig gøy å se på når de sykla i stigninger med opp til 25%! og noen stigninger med grus i tillegg Synes Giroen er bra Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Husker en fjelltempo i fjor i Giroen med over 25% stignig og grus. Det var morsomt å se, de kunne ikke stå fordi da ville de spunnet grunnet grusen Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pfannberger - Suspended Ja, nå er det mye dritt i sporten, men få dem ut! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gleder meg til Giroen. Er jeg for optimistisk hvis jeg tror Edvald Boasson Hagen tar en etappeseier? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gleder meg til Giroen. Er jeg for optimistisk hvis jeg tror Edvald Boasson Hagen tar en etappeseier? Jeg tok en med han på PCM08 Blir gøy å se hvordan Edvald klarer seg i de store rittene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Boonen tatt for kokain igjen. http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=572509 Herregud så idiotisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Leste det nettopp, tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå