opar Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Thor har helt klart en større mulighet til å ta trøya i år enn tidligere år, han har nå et mye bedre lag enn det laget han hadde i CA. Det eneste problemet er vell at de har en Sastre som kan komme til å satse på gultrøya også i år, hvem er den klare kapteinen i laget? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er vel Sastre de skal satse mest på, men Thor skal få 2-3 hjelperyttere han også. Men tror ikke han får så mye drahjelp hvis han sliter på en fjelletappe, for da kommer nok resten av laget til å ligge rundt Sastre. Men på etappene der hvor Thor har en mulighet til å vinne, får han sikkert flere lagkamerater rundt seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan vel sammenligne Cervelo med laget til Edvald, der de har Krichen og Cavendish. Begge veldig gode ryttere, og begge kan klare hver sin trøye i touren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ble sagt på sporten at Hushovd kanskje blir brukt som hjelperytter til Haussler under TdF. Det håper jeg virkelig ikke skjer. Hushovd er ikke ment til å være hjelperytter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ble sagt på sporten at Hushovd kanskje blir brukt som hjelperytter til Haussler under TdF. Det håper jeg virkelig ikke skjer. Hushovd er ikke ment til å være hjelperytter. Haussler Skal det satses på noen på det laget bør det være Sastre eller Hushovd! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hushovd vil aldri godta å være hjelperytter i Touren, det kan jeg aldri tenke meg. Han er en kaptein. Når det kommer til Sastre's sjanser i Touren, tror jeg de er heller små. Han har ikke godt nok lag rundt seg, i forhold til Contador eller Schleck. Det kommer han til å tape Touren for, tror jeg. Hushovd kommer til å satses på, det tror jeg. Aldri om Haussler kommer til å ta Thor's kaptein plass. Det kan jeg aldri tenke meg. Når det kommer til dopingavsløringene som er i ferd med å komme ut, så er jeg meget spent på hvem som blir tatt! Dette betyr jo at blodpassfunksjonen isåfall fungerer. Dette kan lage en oppsving i sykkelsporten, angående doping! Håper de som jukser blir tatt. La oss håpe at vi får skandalene i forkant av Touren, slik at de som jukser blir tatt før de er med å kjemper om den gule trøya etc. Gleder meg til Giroen nå! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Håper de som jukser blir tatt. La oss håpe at vi får skandalene i forkant av Touren, slik at de som jukser blir tatt før de er med å kjemper om den gule trøya etc. Det håper jeg også på! Er lei av skandalene i TdF,blir alltid skuffet. Få de heller i forkant. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Håper de som jukser blir tatt. La oss håpe at vi får skandalene i forkant av Touren, slik at de som jukser blir tatt før de er med å kjemper om den gule trøya etc. Det håper jeg også på! Er lei av skandalene i TdF,blir alltid skuffet. Få de heller i forkant. Det er også det som ødelegger omdømmet mest, og som ødelegger opplevelsen av Tour de France. Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja på mange måter enig der, bra de kommer i forkant av Giroen og Touren.. selv om det optimale hadde vært en dopfri idrett, men det er vell for mye å be om? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det har alltid vært, og kommer alltid til å finnes syndere i sykkelsporten. Så lenge de blir luket ut, og gitt MER enn 2 år, så vil det fungere. 2 år er overkommelig for en syklist, og de kommer ofte tilbake. Vi ser mange eksempler på dette: Hamilton, Mancebo, Landis, Basso etc. Og det er jo en mulighet for at Vinokourov, Schumacher og Ricco kommer tilbake i sporten. Greit nok at syklistene fortjener en andre sjanse. Det bør jo alle få, men de trenger mer enn 2 år. Men hvis det eneste som kan stoppe dopingsynderne (generelt sett), er livstid på å bli tatt, så må det til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hushovd er på Senkveld nå. Herlig å se bilder av da han hadde ledertrøya i TdF. Var morsomt det. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 drit i om dopere kommer tilbake, ingen er perfekte...skulle det vise seg at doperne gjør det gang nummer 2, da er de sinnsykt naive og da var det på tide med utestengelse på livstid! mer enn 2 år stopper ikke dopingen, ricco(for å ta et eksempel) kommer tilbake, men det er like stor, om ikke mye større sjanse for at andre doper seg... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=542778 Lenke til kommentar
opar Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Blir bare skuffet.. nesten litt småsint, men føler ikke at det kommer som en bombe at det kommer nye doptilfeller Endret 28. april 2009 av opar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kom ikke som en stor bombe at flere har blitt tatt i doping, men er overrasket over at Rebellin var en av dem. Skuffende... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Kom ikke som en stor bombe at flere har blitt tatt i doping, men er overrasket over at Rebellin var en av dem. Skuffende... Meget skuffende! Hva skjer med Fleche Wallone seieren nå? Blir det Andy Schleck seier da, eller vil han beholde den, da han ikke har testet posititivt i rittet? Edit: http://www.cyclingnews.com/news.php?id=new...apr09/apr29news "AP reports also that two of the six were medalists, one in cycling, the other a gold-medal winning track and field athlete." Endret 28. april 2009 av Kalle_92 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Han bør miste den siden han pratisk talt ikke har vært noen syklist fra dagen han testet positivt på doping og 2 år fra nå. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Han bør miste den siden han pratisk talt ikke har vært noen syklist fra dagen han testet positivt på doping og 2 år fra nå. Den konklusjonen er jeg enig i. Lenke til kommentar
opar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) ^ ^ agree Endret 29. april 2009 av opar Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Så var det bekreftet at Schumacher er en av dem som har testet positivt i Beijing. Det måtte jo komme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå