oldboy Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Eurosport skal sende det, usikker på tv2-sport... Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bra at Eurosport skal sende det, TV 2 sport bryr jeg meg ikke så mye om, da jeg ikke har den kanalen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det var synd for Thor, men jeg så det nesten komme. Skal alltid være noe som ødelegger for ham. Er uansett bare å gratulere Boonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Haha, noen som la merke til han på motorsykkel som kjørte rett inn i publikum? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Haha, noen som la merke til han på motorsykkel som kjørte rett inn i publikum? Så det er morsomt når andre blir skadet? Synd for Thor. Irriterende at det alltid er noen som slår han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, spesielt når en sånn kameramann kjører ned publikum. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var synd for Thor, men han så veldig sterk ut, det kan love bra videre for sesongen. Noen som vet om han skal sykle Giro'en i år? Eller blir det Tour'en? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tror han bare kjører TdF, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noen som vet om Thor, eller noen adre nordmenn er med i Amstel Gold Race? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Noen som vet om Thor, eller noen adre nordmenn er med i Amstel Gold Race? Tviler ikke på at Kurt og Edvald ihvertfall er med, skulle tro det ihvertfall...eventuelt Gabba også Endret 13. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gjorde litt søking selv, og er ingen nordmenn med, utenom Gabriel Rasch som er reserve... http://www.amstelgoldrace.nl/index.php?pageId=33 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var da skuffende. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2580840.ece Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dette er vel bare en bekreftelse på noe vi har visst lenge, det finnes dopere innenfor alle idretter. La oss håpe at fokuset kommer over på di andre også, føler vel sykkelsporten har fått sin del. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da settes fokuset over på Ardenne klassikerne! Amstel Gold Race 2009 er snart i gang! Min største favoritt er Damiano Cunego, helt klart! Med mange gode plasseringer etter et høydeopphold, tror jeg han har gode sjanser for å gjenta seieren som i 08'utgaven. Så lenge det blir en liten gruppe som sitter igjen mot slutten! Ellers vil jeg selvfølgelig nevne Valverde og Schleck (Fränk) som de andre store favorittene. Men som sagt, jeg setter min lit til Cunego! Heia Damiano! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Da kan vi bare gratulere den gamle ringreven Rebellin med en sterk seier i La Flèche Wallonne! Var spennende å se. Dessverre ble min favoritt, Damiano Cunego, stiv i beina, og måtte se Rebellin og Schleck gå over målstreken før. Sterk andreplass av unghingsten Andy Schleck! Da er det bare til å glede seg til den mest prestisjefulle av de tre ardenneklassikerne: Liége-Bastogne-Liége! (Dårlig med aktivitet det var i denne tråden for tiden da) Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Leste i dagens avis at det er klart for mange nye dop-avsløringer nå rett for Giroen Det skal visstnok dreie seg om falske blodpass etc, jeg skjenner jeg blir riktig så deprimert.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Thor deltar ikke i Giroen. Synes det er like greit. Da får han bygget seg opp mot TdF. Håper virkelig han tar noen etappeseiere der. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Får håpe de tar enda flere dopere i år, snart på tide at sykkelsporten får litt troverdighet til seg. Jeg håper Thor tar den grønne trøya i år, det hadde vert et fint plaster på såret etter uhellet i Paris-Roubaix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå