Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!

NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det hadde vært utrolig morsomt om Hincapie hadde tatt en av brosteinsklassikerne i år. Men det spørs om han har hatt sine beste dager som kaptein under disse rittene.

Tror heller ikke Thor Hushovd har hatt den beste oppladningen til disse klassikerne i år, med barn og alt, men vi får håpe på det beste. Er vel først og fremst Paris - Robaix han har mulighet til å hevde seg.

Et tips på Boonen eller Hoste er vel ikke så dumt.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=561845

Må si at dette gjorde meg mer skeptisk til Rasmussen enn det jeg noen sinne har vært før.

Enig. Og det at Kohl også hadde samme manager gjør meg enda mer skeptisk.

Sjekk ut dagens aprilsnarr på Cyclingnews.com!

:D Den der aprilsnarren var faktisk veldig bra! :D

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=561845

Må si at dette gjorde meg mer skeptisk til Rasmussen enn det jeg noen sinne har vært før.

Enig. Og det at Kohl også hadde samme manager gjør meg enda mer skeptisk.

Sjekk ut dagens aprilsnarr på Cyclingnews.com!

:D Den der aprilsnarren var faktisk veldig bra! :D

Edit: Hvorfor har jeg fått et slikt bilde som du også har ? Er det en slags aprilsnarr fra diskusjon.no? :p

Lenke til kommentar

Overlegent! Synd for Thor Hushovd! falt meget stygt under oppløpet. Sterk 2. plass av Haussler.

Meget bra av Devolder. Nå regner jeg dessverre med at Thor's sjanser i Paris-Roubaix og Gent - Wevelgem er lik null, da han sansynligvis ikke vil bli frisk. Nå får vi se når vi vet mer om Hushovd's skade.

Lenke til kommentar
Hvor lenge tar det før Thor blir 100% frisk?

50% sjanse for at han stiller i Gent - Wevelgem. Han stiller ganske sikkert i Paris - Roubaix. Men når han blir 100% restituert, er ikke godt å si. Han har for øvrig et mulig brudd i hånda.

Lenke til kommentar
alle som mener at cavendish er blandt de beste spurterene, så ja....men haussler var definitivt sterkest...hvem i all verden greier å spurte på slutten av en slik etappe med den kraften, UTEN å ligge på jul?

Godt poeng, men det er den raskeste som vinner. Det er jo derfor de store spurtkanonene sliter som juling på fjelletapper, man kan ikke være best i alt...

Lenke til kommentar
Thor står over Gent-Wevelgem, men blir mest sannsynlig klar til Paris-Roubaix. :)

stakar Thor, han kan ikke bruke hånden, nesten. Synd han ikke får sjansen i Wevelgem. Han vant vel dette rittet i 06 eller 05? En seier over Petacchi, hvis jeg ikke husker helt feil :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hagen begynner å finne formen. Jeg så også på den streamen, og Edvald virker som en publikumsfavoritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...