NilsiT Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 alle som mener at cavendish er blandt de beste spurterene, så ja....men haussler var definitivt sterkest...hvem i all verden greier å spurte på slutten av en slik etappe med den kraften, UTEN å ligge på jul? Lenke til kommentar
Sverr Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Synes det hadde vært utrolig morsomt om Hincapie hadde tatt en av brosteinsklassikerne i år. Men det spørs om han har hatt sine beste dager som kaptein under disse rittene. Tror heller ikke Thor Hushovd har hatt den beste oppladningen til disse klassikerne i år, med barn og alt, men vi får håpe på det beste. Er vel først og fremst Paris - Robaix han har mulighet til å hevde seg. Et tips på Boonen eller Hoste er vel ikke så dumt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=561845 Må si at dette gjorde meg mer skeptisk til Rasmussen enn det jeg noen sinne har vært før. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=561845 Må si at dette gjorde meg mer skeptisk til Rasmussen enn det jeg noen sinne har vært før. Enig. Og det at Kohl også hadde samme manager gjør meg enda mer skeptisk. Sjekk ut dagens aprilsnarr på Cyclingnews.com! Den der aprilsnarren var faktisk veldig bra! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=561845 Må si at dette gjorde meg mer skeptisk til Rasmussen enn det jeg noen sinne har vært før. Enig. Og det at Kohl også hadde samme manager gjør meg enda mer skeptisk. Sjekk ut dagens aprilsnarr på Cyclingnews.com! Den der aprilsnarren var faktisk veldig bra! Edit: Hvorfor har jeg fått et slikt bilde som du også har ? Er det en slags aprilsnarr fra diskusjon.no? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tror Devolder kommer til å ha en stor sesong i år! Fjoråret ble nesten en fiasko. Reddet av en sterk seier i Flandern Rundt Og Devolder tok jagge Flandern Rundt i år også!! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Overlegent! Synd for Thor Hushovd! falt meget stygt under oppløpet. Sterk 2. plass av Haussler. Meget bra av Devolder. Nå regner jeg dessverre med at Thor's sjanser i Paris-Roubaix og Gent - Wevelgem er lik null, da han sansynligvis ikke vil bli frisk. Nå får vi se når vi vet mer om Hushovd's skade. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvor lenge tar det før Thor blir 100% frisk? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvor lenge tar det før Thor blir 100% frisk? 50% sjanse for at han stiller i Gent - Wevelgem. Han stiller ganske sikkert i Paris - Roubaix. Men når han blir 100% restituert, er ikke godt å si. Han har for øvrig et mulig brudd i hånda. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 alle som mener at cavendish er blandt de beste spurterene, så ja....men haussler var definitivt sterkest...hvem i all verden greier å spurte på slutten av en slik etappe med den kraften, UTEN å ligge på jul? Godt poeng, men det er den raskeste som vinner. Det er jo derfor de store spurtkanonene sliter som juling på fjelletapper, man kan ikke være best i alt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Thor står over Gent-Wevelgem, men blir mest sannsynlig klar til Paris-Roubaix. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Thor står over Gent-Wevelgem, men blir mest sannsynlig klar til Paris-Roubaix. stakar Thor, han kan ikke bruke hånden, nesten. Synd han ikke får sjansen i Wevelgem. Han vant vel dette rittet i 06 eller 05? En seier over Petacchi, hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Han vant i 06, ja. Var skuffet over at han ikke fikk delta, men gjorde det rette til slutt da. Er ikke så gøy å sykle med ødelagt hånd. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Edvald Boasson-Hagen, ligger helt i tet, sammen med Kuschynski! de er hele 1:12 min foran den neste gruppen, med 14 kilometer igjen! utrolig spennende å se på! Se Gent - Wevelgem live stream her! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da er det bare å gratulere Edvald Boasson Hagen! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dette er stort! Gratulerer hagen!! Har tro på at han får en stor sesong, men tdf virker tvilsomt med det laget Colombia har... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Herlig av EB Hagen. Håper han kommer inn på TDF-laget, for han er en utrolig god rytter. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fantastisk av Boasson Hagen! Jeg satt og så på i den linken jeg la ut, og der heia alle på Boasson Hagen. Det var utrolig gøy å se han vinne i et så stort ritt som Gent - Wevelgem! Lykke til videre, Boasson Hagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hagen begynner å finne formen. Jeg så også på den streamen, og Edvald virker som en publikumsfavoritt. Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som vet hvilke kanaler Paris-Roubaix går på? Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 TV2 Sport og Eurosport, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå