SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tror Devolder kommer til å ha en stor sesong i år! Fjoråret ble nesten en fiasko. Reddet av en sterk seier i Flandern Rundt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Her er lagene som skal delta i Tour de France Fuji-Servetto (tidligere Saunier Duval) får ikke være med pga. dopingavsløringene under fjorårets ritt. Synes det er en greit avgjørelse mtp. at Astana heller ikke fikk delta i fjor. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 huff, skil-shimano... det betyr iallefall at omtrent samtlige brudd vil bli med den skil-shimano rytter:P kunne godt tatt et litt bedre lag, synes jeg, men er nok aso som unngår å ta med de bedre lagene pga. dopingtatte som er tilbake på de lagene... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Synes det er greit at eks-dopere og deres lag blir utelatt, det trengs en holdningsendring i sporten... Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Godt å få vekk Saunier Duval. Ihvertfall det som var Saunier Duval, de har byttet navn nå men husker ikke til hva!Håper jeg aldri ser Ricco i et sykkelritt igjen, Piepoli's karriere er ihvertfall over. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 er vel ganske så sikkert at ricco kommer tilbake, iallefall etter hva han selv sier. det som var saunier duval heter nå, Fuji-Servetto Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ricco kommer nok tilbake, han er jo fortsatt "ungdom" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er faen meg ikke mulig å stole på noen ryttere før prøvene er klare. De burde snart innføre livstid! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det var jo snakk om fengselsstraff hvis noen ble tatt under touren, men har ikke hørt at det ble fulgt opp. Jeg er for livsstid om både A og B prøvene er positive, men i feks Basso's tilfelle er det greit med 2 år. Har hatt noen favorittryttere som er blitt tatt, det er ikke særlig moro. Spesielt da Mayo ble tatt, da var jeg svært skuffa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er vanskelig å ha favorittryttere. Man vet aldri når de blir tatt i doping. Er flere som har blitt tatt, som jeg aldri trodde kunne drive med noe sånt. Håper bare at nordmennene er rene. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er sjeldent at noen har blitt tatt som jeg aldri ville ha trodd de ville dopet seg, eneste jeg ble veldig overrasket over var Piepoli, han ble tatt i touren, kjørte ræva. han var også trolig dopa under giroen hvor han kjørte bra, men gikk på snørra på den 15ende etappen og måtte bryte. Ser ikke noe problem med å ha favorittryttere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Piepoli vant da etappen der hvor han testa positivt. Han og Ricco kom først til mål. Var en drittetappe! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Piepoli vant da etappen der hvor han testa positivt. Han og Ricco kom først til mål. Var en drittetappe! Når Piepoli og Cobo Acebo kom først. Synd det ja. Nå gleder jeg med mye til Milan - San Remo! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fy faen for en seier av Cavendish! Han kommer til å få en syk karriere, det er jeg 100% på Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fy faen for en seier av Cavendish! Han kommer til å få en syk karriere, det er jeg 100% på Han er helt rå, ja. Hva skjedde egentlig med hjelperytteren til Hushovd? Valgte han å kjøre for seieren, eller var det bare Thor som ikke greide henge seg på? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Fy faen for en seier av Cavendish! Han kommer til å få en syk karriere, det er jeg 100% på Han er helt rå, ja. Hva skjedde egentlig med hjelperytteren til Hushovd? Valgte han å kjøre for seieren, eller var det bare Thor som ikke greide henge seg på? Han kommer nok til å bli blant historiens beste spurtere kan jeg tenke meg ja. Haussler kom for fort for Hushovd. Han sa at Thor skulle henge seg på hjulet, men han hadde for stor fart, slik at Hushovd dessverre ikke klarte å henge seg på. Dermed mista de seieren. Håpet at Haussler skulle ta det, men nei... Det var aldri hans intensjon om å vinne. Da hadde han nok ikke gått med 500 meter igjen. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hehe, Haussler er jo en glimrende spurter da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Greit å ha en så god hjelperytter da. Kan bli morro å se dem fremover. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Paris-Roubaix nærmer seg med stormskritt. Hva tenker dere om Hushovd sjanser i dette knalltøffe rittet? Både Ballan og Cancellara (2,3 i fjorårets ritt) har vært ute en stund. Ballan har vært ganske syk, mens Cancellara falt og skadet seg. Mine potensielle kandidater er: Hushovd (Cervelo TT), Boonen (Quickstep), Hincapie (Columbia), Devolder (Quickstep), Flecha (Rabobank), Cancellara (Team Saxo Bank), Ballan (Lampre), Hoste (Silence-Lotto), Nuyens (Cofidis?) og Pozzato(Katusha) Dette er mange. Men så er det også mange kandidater i år. Tror Hushovd kan gjøre det bra i Gent-Wevelgem og Flandern rundt også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Blir Lance Armstrong klar til Giroen, eller? Hvis ikke, skal han satse på TdF da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå