Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 "Jeg liker ikke slik utpressing fra UCI og McQuaid. Jeg aksepterer ikke utpressing fra noen, enten det er McQuaid, ASO (Tour de France) eller Osama bin Laden! freser han overfor Cyclingnews.com." Har liten tro på at noen blir utestengt. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Contador viser igjen hvem som er sjef;) tror ikke at de blir utestengt, skal nok litt mer til... Lenke til kommentar
smenes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Live-blogg for Paris-Nice og TA i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Chris Vandevelde vant etter en lang da i brudd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Falledag i Tirreno Adriatico! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Contador viste også i dag at til og med han kan møte veggen totalt, noe av det sykeste jeg har sett. Tapte 3 minutter til Sanchez på 10-12 kilometer. Alle rytterne som hadde sluppet bare gle forbi, hadde ikke sjangs på hjulet til noen av de. Ser dårlig ut med sammenlagt seier til Contador nå. Endret 14. mars 2009 av SirUstinov Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Er ikke rart man man møter veggen sånn som det der, når man verken får i seg mat eller drikke... Han sa selv, at han omtrent ikke fikk i seg noe mat eller drikke, og at han gikk tom! burde ikke ha skjedd, men... Da har han erfart det også! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvem sin feil er det at han ikke spiste? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 hehe, hans egen! men nå vet jeg ikke hvordan de har det, men jeg har selv erfart at jeg under ritt har vært for opptatt av posisjon, brudd og slikt at jeg har glemt å få i meg nok mat/drikke og contador ble jo angrepet mer enn en gang, og han var alene(dvs. uten lagkamerater). nå er jo han proffesjonell, men burde vel hende dem også iblandt. Synes L. Sànchez har overrasket i paris-nice! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kun hans egen feil. Tror L.Sanchez tar sammenlagtseieren hjem om ingen brudd går inn i dag. F. Schleck, S. Chavanel og A. Contador er ikke langt bak, heller ikke Voigt som er en utrolig kjøresterk rytter. Men siste del av av dagens etappe er 10 km ned til mål og etappen er bare på 109 km, så L. Sanchez bør klare dette! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Contador sitter i tetgruppa nu, L. Sanchez sitter i hovedfeltet ca 1 minutt bak nå. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Contador får en ny etappeseier, men holdt ikke til mer enn en 4. plass total i sammendraget! Sterkt av Contador idag! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Blir nok det, hadde trua på Casar men han er ferdig nå! Glem ikke Lopez. Contador blir nok nr 2 sammenlagt bak L. Sanchez! EDIT: Mulig Voigt gjør en såpass god jobb at Scleck beholder pallplassen Endret 15. mars 2009 av SirUstinov Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 etappen er unnagjort... Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så det er ikke direkte på tv2? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 tja, jo, men da er nok jeg bare synsk;) fulgte med på paris-nice på nettet(streaming). Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Colom tok etappeseieren da, så du er vel ikke synsk! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) hm... står klart og tydelig på cyclingnews at contador vant, men da er visst det feil... Edit: for 2 sek. siden retta cyclingnews det...står colom nå Endret 15. mars 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Edvald Boasson Hagen 52 sekunder bak vinneren som ble Klöden! Tirreno – Adriatico. det ble altså en 8. plass. Her er løypeprofilen imponerende dette. Endret 15. mars 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er imponerende ja, ihvertfall ned tanke på hvor god Klöden er på tempo. I en såpass kupert løype! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå