Ballus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dessverre går jeg på vgs, og kan ikke regelrett sitte oppe om nettene å følge med... Det kan du vel, du ser på, får deg 3-4 timers søvn, går på skolen, kommer hjem og sover et par timer. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dessverre går jeg på vgs, og kan ikke regelrett sitte oppe om nettene å følge med... Det kan du vel, du ser på, får deg 3-4 timers søvn, går på skolen, kommer hjem og sover et par timer. Joda, men har mange prøver for tiden, og trenger søvn Leipheimer er den nye lederen i Tour of California. Armstrong var med blant de beste, og kom imål 21 sekunder bak Leipheimer og Peterson. Det var en gruppe på kanskje 20 mann som kom imål sammen med Armstrong, Rogers og basso (b.a.) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hushovd 17 minutter bak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 "Stor tro på Thor idag" Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 jess, seier på thor!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Klassiske ord fra Dag Otto Lauritzen. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Da var touren over, og Levi gikk som spådd av med seieren. Meget sterkt av Lance å kjøre så lenge for Levi i denne siste etappen. 7. plass sammenlagt på Lance er også fantastisk bra! Gleder meg til 8. mars. Endret 23. februar 2009 av christer-R Lenke til kommentar
The_Cyclist Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva skjer da? :!: Følger du ikke med ?? :-) Da går rittet Paris-Nice! En kjent klassiker. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet om Paris - Nice, Het Volk og noen andre vårklassikere skal sendes på noen kanaler, evt. hvilke? Lenke til kommentar
The_Cyclist Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet om Paris - Nice, Het Volk og noen andre vårklassikere skal sendes på noen kanaler, evt. hvilke? Tror Eurosport sender de fleste store. De største kommer vel kanskje på TV2 som i fjor også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva skjer da? :!: Følger du ikke med ?? :-) Da går rittet Paris-Nice! En kjent klassiker. Ahh, okay. Pleier for det meste å kun følge med på de tre store rittene. Lenke til kommentar
The_Cyclist Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva skjer da? :!: Følger du ikke med ?? :-) Da går rittet Paris-Nice! En kjent klassiker. Ahh, okay. Pleier for det meste å kun følge med på de tre store rittene. Du burde helt klart følge med på klassikerne også! Der er det ofte mer action ettersom alt er over på en etappe. Paris-Roubaix bare må man få med seg i hvert fall..masse brostein, stygge velt, ofte vind og regn, og ikke minst er ca. 260 km langt Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Milan - San Remo er nesten 300 km. Og er definitivt verdt å få med seg! Det er alle sprinteres drøm å vinne Milan - San Remo. Cancellara vant forøvrig dette rittet ifjor, da han støtet 1 kilometer før mål. (for det var ifjor?) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Cancellara liker å stikke av fra feltet noen km før mål. :!: Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Cancellara liker å stikke av fra feltet noen km før mål. :!: Ja. Han har noen digre muskler, og en enorm kraft! (kalles jo Spartacus... ) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (for det var ifjor?) Iallefall ifølge min husk. Gleder meg enormt til mars-rittene! Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 La merke til att det tidligerei tråden ble snakket om Rogaland GP ( har ikke fått lest alt, men , men....) Rittet er tilbake i år 2009 :-) For alle som er intressert sjekk ut rittets egen hjemmeside: http://www.rogalandck.no/UCI.htm På disse sidene finnes også en del inof. http://www.rogalandck.no/ (Rogaland CykleKrets) og http://www.sykling.no/ (Norges Cykle Forbund) DIN hjelp kan trenges... For dem som ønsker å være med på som dommer på arrangemntet (og andre arrangement) kreves min Regional kommissær kurs, detter kan alle over 15 år delta på og avholdes på Sola Airport Hotell (sjekk ut sykling.no for kurs i andre områder.) 21-22 mars. påmelding innen 12.mars For mer info om kurset ta kontakt med meg pr mail ( [email protected] ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=551169 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå