Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, igrunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 :| http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=558107 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jævelig synd når sånt skjer. RIP. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For en tragedie.. R.I.P. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Må være jævla ekkelt å tenke på at du har lugget i samme rom som en død mann hele natta. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det hørtes da veldig misstenkelig ut.. R.I.P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er litt stilig å se Lance Armstrong på sykkelen igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 http://www.tv2sporten.no/sykkel/article2563925.ece Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 10. Plass på Armstrong i prologen er ikke så verst Hushovd fikk 5. Plass, mens Cancellara vant (som vanlig?? ) Synd det går om natten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Cancellara var i en klasse for seg ja. Han er rå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Cancellara er kung. Synes det er fint det går om natten, blir litt trøtt neste dag, men det får gå. Lenke til kommentar
smenes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Blir spennede å følge etappen i dag. Jeg har satt opp en coveritlive-kommentering for etappen i dag. Den kan dere finne her. En program som blant annet vg-nett bruker når de skal dekke saker live. Jeg fikk idèen når jeg så de brukte programmet under valget i Usa før jul. PS: Starter ikke før ca. 2300. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hvor i alle dager er sykkel på eurosport? Ser bare reprise av skihopping jeg. Cancellara har brutt ifølge Bruyneel. Endret 15. februar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvor i alle dager er sykkel på eurosport? Ser bare reprise av skihopping jeg. Cancellara har brutt ifølge Bruyneel. Ble som du sikkert har fått med deg sendt 00:00, ikke 23:30 som endel tv-program sa. Min "oppsummering" Fy faen, utrolig sterkt av Mancebo! Virket jo som en eventyrsatsing å kjøre i brudd så lenge før mål, og i tillegg kjøre så hardt helt inn- men jaggu holdt det! Veldig sterkt gjort. Lance imponerer også veldig stort her! Jeg må si meg enig i kommentatoren som sier at kongen er tilbake. Eneste faren nå er vel at han kjører alt for hardt frem mot touren, og går på en storsmell. Uansett, godt kjørt av både han og Mancebo! :-) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 og da var mancebo tilbake i toppen etter å ha vært "usynlig" forige sesong! funnet det perfekte lag også Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ouch, puertodopers (m.fl.) er tilbake! Håper de tar mange dopingprøver! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tar de i det hele tatt dopingprøver i disse mini-tourene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det kunne hvertfall lønnet seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er jo i TdF de fleste doperne blir tatt. Hadde likt å se om alle tourene testa like mye. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er jo i TdF de fleste doperne blir tatt. Hadde likt å se om alle tourene testa like mye. Da hadde vi kanskje også sluppet så mange av disse skandalene i Touren, ved å filtrere ut doperne tidligere i sesongen og i andre mindre løp! Lurer på om Giro d'Italia tester mye...? Ricco ble ihvertfall ikke tatt der. (Mener ikke at han brukte EPO der, men evt. hvis han gjorde det). Et hypotetisk spørsmål.. Så blir det spennende å se hvem som er best på de tøffeste etappene i Tour of California. Har sjekket litt, og det er mange tøffe etapper, med fjelltopper godt over 1000 meter. Kan bli spennende. Dessverre går jeg på vgs, og kan ikke regelrett sitte oppe om nettene å følge med... Gøy å se Lance tilbake i aksjon igjen! Han begynner å komme i form nå! Etter som jeg har forstått, så kjører Lance for Levi? Han jobbet hvertfall for Levi for å ta igjen Mancebo forleden etappe. Sikkert fair and square det Ha en god sykkeluke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå