Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!

NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde han vært ærlig, hadde han ikke løyet om hvor han var.

Logisk nok.

Thor Hushovd har også brutt meldeplikten bare så det er sagt.

Men han har aldri løyet om hvor han har vært ;) Nei, Kyllingen har aldri blitt tatt, men han mister litt troverdighet på den måten der.

Det er ikke bevist at Michael Rasmussen var dopet i 2002, men han avla en positiv dopingtest som det jo blir spekulasjoner om nå i ettertid... Jeg har mistanker overfor Rasmussen, men han er uskyldig til det motsatte er bevist. ;)

Lenke til kommentar
Hadde han vært ærlig, hadde han ikke løyet om hvor han var.

Logisk nok.

Thor Hushovd har også brutt meldeplikten bare så det er sagt.

men han er uskyldig til det motsatte er bevist. ;)

Jepps, det er også min filiosofi.

Skal bli spennede å se om vi får noe Rasmussen vs. Armstrong i fjellene i sommer.

btw. Armstrong blir far for fjerde gang i juni :)

Lenke til kommentar

Idag leste jeg på CyclingNews, som jeg gjør hver dag (bra side!), og leste "The peloton's best of 2008".

Der svarte Phil Liggett (legendarisk sykkelkommentator) da han fikk spørsmålet:

Rider to watch in 2009: Edwald Boason Hagen.

Det er gøy å se at Edvald Boasson Hagen blir lagt merke til, og at han gjør det bra i pro touren i sitt første proff år!

Stå på Edvald! :D

Cyclingnews - The peloton's best of 2008

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Håper han får bli med i Tour de France. Han er veldig god, og kan være med og kjempe om ungdomstrøya. Er også god på tempo, så hadde vært moro med han i TdF. :)

Han skal mest sannsynlig ikke kjøre Touren dette året, men han får prøve seg i Giroen. Og der skal jo også alle de gode være med! Armstrong, Basso, Sastre, bare for å nevne noen! Det blir kjempe gøy å se på NRK når de viser Giroen med Edvald for Columbia og Norge!

Lenke til kommentar
Kyllingen har aldri blitt tatt i doping da...

nei, ikke som er bevist nei.

Men jeg synes det er utrolig merkelig at han lyver om hvor han har oppholdt seg samtidig som blodverdiene hans STIGER under en så tung anstrengelse som tour de france, det er også noe rasmussen ikke greier å gi godt svar på! Ble jo også funnet spor av en ny type epo i blodet hans, leste iallefall noe om det...

Så ved at dere ønsker ham tilbake så ønsker jeg alle doperne tilbake igjen, de har iallefall sona en dopingdom imotsetning til rasmussen...

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...