bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ja, og han fikk svi for det. Nå er han tilbake og gøy blir det Husker Thor nevnte at meldeplikten var noe tull siden man måtte melde fra for man skulle være flere måneder før hvor man kom til og være.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 I motsetning til mange andre så gleder jeg meg til Rasmussen er tilbake. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 I motsetning til mange andre så gleder jeg meg til Rasmussen er tilbake. +1 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hadde han vært ærlig, hadde han ikke løyet om hvor han var. Logisk nok. Thor Hushovd har også brutt meldeplikten bare så det er sagt. Men han har aldri løyet om hvor han har vært Nei, Kyllingen har aldri blitt tatt, men han mister litt troverdighet på den måten der. Det er ikke bevist at Michael Rasmussen var dopet i 2002, men han avla en positiv dopingtest som det jo blir spekulasjoner om nå i ettertid... Jeg har mistanker overfor Rasmussen, men han er uskyldig til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hadde han vært ærlig, hadde han ikke løyet om hvor han var. Logisk nok. Thor Hushovd har også brutt meldeplikten bare så det er sagt. men han er uskyldig til det motsatte er bevist. Jepps, det er også min filiosofi. Skal bli spennede å se om vi får noe Rasmussen vs. Armstrong i fjellene i sommer. btw. Armstrong blir far for fjerde gang i juni Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Idag leste jeg på CyclingNews, som jeg gjør hver dag (bra side!), og leste "The peloton's best of 2008". Der svarte Phil Liggett (legendarisk sykkelkommentator) da han fikk spørsmålet: Rider to watch in 2009: Edwald Boason Hagen. Det er gøy å se at Edvald Boasson Hagen blir lagt merke til, og at han gjør det bra i pro touren i sitt første proff år! Stå på Edvald! Cyclingnews - The peloton's best of 2008 Endret 28. desember 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Håper han får bli med i Tour de France. Han er veldig god, og kan være med og kjempe om ungdomstrøya. Er også god på tempo, så hadde vært moro med han i TdF. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Håper han får bli med i Tour de France. Han er veldig god, og kan være med og kjempe om ungdomstrøya. Er også god på tempo, så hadde vært moro med han i TdF. Han skal mest sannsynlig ikke kjøre Touren dette året, men han får prøve seg i Giroen. Og der skal jo også alle de gode være med! Armstrong, Basso, Sastre, bare for å nevne noen! Det blir kjempe gøy å se på NRK når de viser Giroen med Edvald for Columbia og Norge! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror neppe han vil kjempe om ungdomstrøya, men en typisk rytter som kan gå i brudd og til og med vinne og gjøre det bra i massespurtene? Tempo er han også god på Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Kyllingen har aldri blitt tatt i doping da... nei, ikke som er bevist nei. Men jeg synes det er utrolig merkelig at han lyver om hvor han har oppholdt seg samtidig som blodverdiene hans STIGER under en så tung anstrengelse som tour de france, det er også noe rasmussen ikke greier å gi godt svar på! Ble jo også funnet spor av en ny type epo i blodet hans, leste iallefall noe om det... Så ved at dere ønsker ham tilbake så ønsker jeg alle doperne tilbake igjen, de har iallefall sona en dopingdom imotsetning til rasmussen... Endret 2. januar 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=546827 Spennende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, blir et farlig lag på spurtetappene i TdF! Selv tror jeg de satser mest på Sastre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvorfor skulle de det, når de har verdens beste opptrekker og en spurtkanon i verdensklasse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Kanskje fordi Sastre vant TdF i fjor? Endret 3. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mulig det, sier banken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men Hushovd har blitt lovet 2-3 hjelperyttere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Han er blitt borskjemt på sine eldre dager. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skulle kanskje ha valgt et annet lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, tror det er få plasser han har bedre forutsetninger til å lykkes, såsant det ikke blir Sastre-solo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var synd at CA måtte legge ned laget da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå