Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!

NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ops, da har vi ingen igjen?

Jeg er mot utestengelse på livstid egentlig, føler at man fortjener en andre sjanse... Andre gangen man blir tatt så er det utestengelse på livstid, det ville vært det beste...!

men jeg takler ikke at noen får kun noen måneder, andre 1 år, og noen 2 år!

Bla. Sella fikk 1 år, om jeg ikke husker feil!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan dere kan si at man fortjener en andre sjanse. Blir man tatt en gang, burde man bli kastet ut for alltid. Gjør man noe dumt, må man bare ta konsekvensene av det.

Vil du ikke bli tatt, ikke bruk dop da!

Enig. Dessuten, setter man livstid på det, så er det kanskje færre som tar sjansen også. Altså er jeg For livstid, ihvertfall så lenge det er dopingmidler som EPO CERA og bloddoping. Sånne stoffer som Fofonov tar og sånt, kan det heller være mindre tid på. Som f.eks 2-3 år.

Lenke til kommentar

Utestengelse på livstid kunne godt ha blitt aktuellt, kunne ha vært bra, men alikevel ikke så bra...kommer litt ann på hvordan du ser på det!

Mennesker har en tendens til å gjøre feil...har ikke du angret på ting du har gjort noen gang?

Kan ikke for at jeg noen ganger tenker på det slik...

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Roberto Heras deltar i et ritt?

http://www.cyclingnews.com/mtbphotos.php?i...ruta083/DSC8598

er det virkelig ham?

Er i tilfelle merkelig at det ikke blusses mer opp(det samme gjelder mancebo), var jo voldsomt me snakk når landis planla comeback, for å ikke snakke om basso, vinokourov, osv...

Har vel kanskje noe med roberto heras ikke vil tilbake på profesjonellt nivå? ikke vet jeg...

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Nye Fuji-Servetto erstatter Saunier Duval-Scott i sykkelsesongen 2009.

Kort etter ble det klart at også hjelperytteren Leonardo Piepoli hadde benyttet samme stoff (bloddopingmiddelet Cera).

Duoen er for lengst sparket og utestengt. Det asiatiske selskapet Fuji (sykkelprodusent) og italienske Servetto (garderobeskapsartikler) får med seg flere mindre sponsorer neste sesong, og laget skal ha base i spanske Cantabria.

Tidligere Quick Step-sjef Álvaro Crespi skal lede laget, som er ett av 18 protourlag i 2009.

http://www.dagbladet.no/2008/11/27/sport/t...sykkel/3847748/

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...