Prinz Poldi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=538478 Og da er Tyskland Rundt AVLYST grunnet idiotene i Gerolsteiner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes de burde teste hver eneste rytter i alle de store rittene. Når de bare tester så få ryttere etter hver etappe og så mange av dem har blitt tatt, tror jeg at det er et problem. Hvor mange av rytterne er egentlig rene da? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Går rykter om at Vinokourov skal gjøre comeback i astana. Popovych har signert en 2 års kontrakt med Astana, contador blir, leipheimer blir, klöden blir og armstrong kommer... Blir et rått lag, gode kapteiner og strålende hjelperyttere! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Schumacher tilbake? Få denne syklisten ut av sykkelsporten for godt!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Schumacher tilbake? Få denne syklisten ut av sykkelsporten for godt!!! Han får ta med seg Vino og resten av dopgjengen også. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Ops, da har vi ingen igjen? Jeg er mot utestengelse på livstid egentlig, føler at man fortjener en andre sjanse... Andre gangen man blir tatt så er det utestengelse på livstid, det ville vært det beste...! men jeg takler ikke at noen får kun noen måneder, andre 1 år, og noen 2 år! Bla. Sella fikk 1 år, om jeg ikke husker feil! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hehe, ville ikke blitt mange igjen da nei... Unntatt de norske såklart Endret 14. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skjønner ikke hvordan dere kan si at man fortjener en andre sjanse. Blir man tatt en gang, burde man bli kastet ut for alltid. Gjør man noe dumt, må man bare ta konsekvensene av det. Vil du ikke bli tatt, ikke bruk dop da! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skjønner ikke hvordan dere kan si at man fortjener en andre sjanse. Blir man tatt en gang, burde man bli kastet ut for alltid. Gjør man noe dumt, må man bare ta konsekvensene av det. Vil du ikke bli tatt, ikke bruk dop da! Enig. Dessuten, setter man livstid på det, så er det kanskje færre som tar sjansen også. Altså er jeg For livstid, ihvertfall så lenge det er dopingmidler som EPO CERA og bloddoping. Sånne stoffer som Fofonov tar og sånt, kan det heller være mindre tid på. Som f.eks 2-3 år. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Utestengelse på livstid kunne godt ha blitt aktuellt, kunne ha vært bra, men alikevel ikke så bra...kommer litt ann på hvordan du ser på det! Mennesker har en tendens til å gjøre feil...har ikke du angret på ting du har gjort noen gang? Kan ikke for at jeg noen ganger tenker på det slik... Endret 17. november 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Roberto Heras deltar i et ritt? http://www.cyclingnews.com/mtbphotos.php?i...ruta083/DSC8598 er det virkelig ham? Er i tilfelle merkelig at det ikke blusses mer opp(det samme gjelder mancebo), var jo voldsomt me snakk når landis planla comeback, for å ikke snakke om basso, vinokourov, osv... Har vel kanskje noe med roberto heras ikke vil tilbake på profesjonellt nivå? ikke vet jeg... Endret 20. november 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nye Fuji-Servetto erstatter Saunier Duval-Scott i sykkelsesongen 2009. Kort etter ble det klart at også hjelperytteren Leonardo Piepoli hadde benyttet samme stoff (bloddopingmiddelet Cera). Duoen er for lengst sparket og utestengt. Det asiatiske selskapet Fuji (sykkelprodusent) og italienske Servetto (garderobeskapsartikler) får med seg flere mindre sponsorer neste sesong, og laget skal ha base i spanske Cantabria. Tidligere Quick Step-sjef Álvaro Crespi skal lede laget, som er ett av 18 protourlag i 2009. http://www.dagbladet.no/2008/11/27/sport/t...sykkel/3847748/ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=549315 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 det virker lovende! Boasson hagen utkonkurerte jo mange gode ryttere i tour of britain da! Var bare vanvittig gøy å se edvald i aksjon! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Rasmussen kommer tilbake! Han har visstnok tilbakelagt 30.000 km på sykkelen i 2008! (Dette skal han ha sagt med et glis om munnen.) Rasmussen gjør comeback Forferdelig mange comeback som ikke burde blitt gjennomført i år, men også noen spennende, f.eks Armstrong's comeback! Jaaksche, Schumacher, Vino etc. er jeg derimot ikke så begeistret over....! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Fy faen, dette er rett og slett tragisk. Doperne burde få livstid med en gang. En gang doper, alltid doper... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kyllingen har aldri blitt tatt i doping da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Han har jo brutt meldeplikten mange ganger. Han sa vel at var i Mexico eller noe, og senere ble det funnet at han ble sett andre steder. Hadde han vært ærlig, hadde han ikke løyet om hvor han var. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hadde han vært ærlig, hadde han ikke løyet om hvor han var. Logisk nok. Thor Hushovd har også brutt meldeplikten bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Men Kyllingen gjorde det mange ganger. Om man bryter den en gang, får man vel bare en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå