Kalle_92 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Joda, men jeg synes han og Milram var de som det var kjedeligst å følge i årets ritt. Zabel kommer vanvligvis på 3-4-5 plass, og jeg forbinder han ikke til den store underholdningsverdien som spurtere som feks Cavendish har. Ikke det siste året, eller 2 ihvertfall. Han har mange bra plasseringer, men ikke så mange 1. plasser. Var morsomt å se på Zabel på fjell etappene. Han kom jo inn med mange gode klatrere Men hadde vel ikke vært vits for mannen å fortsette? hadde vel bare blitt flere 3-4-5 plasser. Men en flott rytter! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Joda, men jeg synes han og Milram var de som det var kjedeligst å følge i årets ritt. Zabel kommer vanvligvis på 3-4-5 plass, og jeg forbinder han ikke til den store underholdningsverdien som spurtere som feks Cavendish har. Det er vel mest det at han har vært med så lenge jeg kan huske som gjør det litt trist, selvom 1 plassene uteble de siste sesongene Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Jeg respekterer Zabel som en ærlig rytter som har vært med i gamet lenge, jeg bare påpeker at det var en riktig avgjørelse at han la opp. Endret 27. september 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Helt enig. Var nok riktig av ham å stoppe nå. Men for en flott syklist han er! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) -Sastre har mistenkelige blodverdier Har Tour vinneren dopes? uskyldig til det motsatte bevist... Dette er kanskje rene spekulasjoner. Vi får vente å se.... Endret 29. september 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Johan Kaggestad skrøyt såpass mye av antidoping-opplegget til CSC i fjor at jeg har vanskelig for å tro på det. Men kjempetrist hvis det er sant. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Johan Kaggestad skrøyt såpass mye av antidoping-opplegget til CSC i fjor at jeg har vanskelig for å tro på det. Men kjempetrist hvis det er sant. Er jo sansynligvis bare rene spekulasjoner fra en avis som ønsker å selge. De har jo ingen grunnlag for dette. Vi får se når prøvene offentligjøres. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Schumacher testet positivt i Tour de France. I tillegg til Piepoli.... Trist for sykkelsporten! Schumacher og Piepoli - EPO CERA Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Huff, tragsik! Kan nevne noen andre nyheter: Francisco Mancebo er tydeligvis tilbake(Fercase - Rota dos Móveis) - tidligere kaptein på Ag2r, men ble utestengt, pga tilknytting til puerto skandalen. Serhiy Honchar(tidligere t-mobile rytter) er også tilbake, husker ikke hvilket lag han sykler for(gammelt nytt tydeligvis, men jeg fant ut av det for en liten stund siden) Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jaja, nå er Armstorng på veg tilbake! Virker dessverre også som Vinokourov har planer om å komme tilbake på sykkelsetet.. : ( Endret 10. oktober 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Da har Astana et lite luksusproblem Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Har ikke noe mer imot at vinokourov kommer tilbake enn at honchar, millar, landis, mancebo osv... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har ikke noe mer imot at vinokourov kommer tilbake enn at honchar, millar, landis, mancebo osv... Det er forskjell på at Mancebo, som har sonet straffa si, kommer tilbake og at Vino, som lurer antidopingbyrået, kommer tilbake :S Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har ikke noe mer imot at vinokourov kommer tilbake enn at honchar, millar, landis, mancebo osv... Det er forskjell på at Mancebo, som har sonet straffa si, kommer tilbake og at Vino, som lurer antidopingbyrået, kommer tilbake :S Joda. Men liker ikke at noen av dem kommer tilbake. De skulle hatt livstid. spesielt Vino, som er en tosk. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Da har Lance bekreftet at han stiller i Giroen også. Hva den mannen er lagd av, må du ikke spørre meg om. Gleder meg noe helt sykt til å se han sykle igjen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=527316 Dopingtilfellene etter årets Tour de France fortsetter å renne inn. Sistemann som er avslørt er østerrikeren Bernhard Kohl (26). Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=527316 Dopingtilfellene etter årets Tour de France fortsetter å renne inn. Sistemann som er avslørt er østerrikeren Bernhard Kohl (26). For en drittsekk! Venter på flere dopere som skal kastes ut. Skulle ønske UCI og WADA gjorde mer for å få disse ut av sykkelsporten over enda lengre tid, eller aller helst for godt! Nå er jo Vino tilbake, og Basso som hadde planlagt å dope seg er også tilbake! Få dem ut! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=527316 Dopingtilfellene etter årets Tour de France fortsetter å renne inn. Sistemann som er avslørt er østerrikeren Bernhard Kohl (26). Jeg hadde mine mistanker... dessverre. Få dem ut, det er det eneste som hjelper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tour de France er faktisk det eneste sykkelrittet jeg ser på. Jeg blir utrolig skuffet hver gang noen blir tatt, men samtidig er jeg glad for at dopingsystemet virker, og at disse idiotene blir kastet ut av sporten. Jeg blir ikke overrasket om det blir flere som blir tatt nå. TdF har jo fått et nytt navn, Tour de Dop. Jeg vil ha livstidsutestengelse første gang man blir tatt! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Straffen blir jo øket fra 2 - 4 år fra og med januar neste år. Så det er en bedring. Men vil ha livstid jeg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå