NilsiT Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 er nesten som tippeligaen og adecoligaen! Et kontinentallag får som regel ikke kjøre de mest kjente rittene, så jeg synes ikke at det er så lovende for hushovd, men han vet nok hva som passer best til ham... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Kontinentallagene er ikke sikret plass i de store rittene som; Milan-San Remo, Giro D' Italia, Paris-Roubaix, Tour de France, m.m. Men har de godt grunnlag for å starte, så er det mye mulig at laget får kjøre. Pleier å være 2 Wildcard (av og til flere). Som i Touren i år, da Agritubel og Barloworld fikk kjøre. De er altså kontinentallag. Kontinentallagene er, som Nilsitl sa, en divisjon under Pro Touren. Endret 8. september 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
GiantTCR Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 men hvis pro tour lagene nå bryter med UCI og danner en ny divijsons ordning med ASO så kan cervelo laget stå sterkere ang de store ''pro tour'' rittene. cervelo har uansett sastre og hushovd på laget, og dette er store navn innen tour de france og andre store ritt og tror nok ikke at ASO som arengerer touren kommer til å utelate ett lag når de har fjorårets sammenlagtvinner og en av verdens beste sprintere på lista si. morsomt for Andy schleck sin del at sastre forlater CSC så han kan få en friere rolle til å satse som lagets nye kaptein. mulig også frank tar denne rollen, men andy virker mer lovende som en sammenlagtvinner, eller hva mener folket? hørte også at nå kommer Lance Armstrong tilbake til sykklingen, han skal visst sykkle for Astana og har hovedsatsning på Tour de france, morsomt om dette er sant, leit om han isåfall ikke klarer å prestere noe særlig, men han er jo en ubeskrivelig flink sykklist.. en av tidenes beste til og med. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 SJEKK DETTE UT! LANCE GJØR COMEBACK! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jøss, dette kan bli spennende å følge med på i neste sesong Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Definitivt. Lurer på hvilken rolle han får....? Han skal visstnok kjøre i Tour de France, for Astana. Dette ser jeg frem til! Heia Lance Armstrong! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Whaaaaaaaaaaaat?! Det var intet mindre enn utrolig sjokkerende. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Whaaaaaaaaaaaat?! Det var intet mindre enn utrolig sjokkerende. Meget overraskende ja. Det kan man trygt si. Blir spennende å se hvordan det kommer til å gå. Rått av stålmannen fra Texas! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) morsomt for Andy schleck sin del at sastre forlater CSC så han kan få en friere rolle til å satse som lagets nye kaptein. mulig også frank tar denne rollen, men andy virker mer lovende som en sammenlagtvinner, eller hva mener folket? Andy er bedre på tempo enn Frank, og nesten like god i fjellene. Iallefall når han er i form. Kurt-Asle mente at Andy mest sansynligvis ville få kapteinsrollen til neste år. Man vet aldri. Edit: Ooops, dobbelposting. Sorry Endret 8. september 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det gjør at jeg gleder meg utrolig mye til neste Tour, selv om jeg tror det er et sjansespill av Lance. Han ga seg på topp, og nå kommer han tilbake uten å ha trent i nærheten like mye som konkurrentene sine de siste årene. Også spennende å se om han faktisk blir kaptein, Astana er jo vanvittig sterkt. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det gjør at jeg gleder meg utrolig mye til neste Tour, selv om jeg tror det er et sjansespill av Lance. Han ga seg på topp, og nå kommer han tilbake uten å ha trent i nærheten like mye som konkurrentene sine de siste årene. Også spennende å se om han faktisk blir kaptein, Astana er jo vanvittig sterkt. Tviler på at han blir kaptein, i sammendraget. Men mye mulig at han kommer til å styre laget, som en kaptein. Hvis han klarer å bygge seg opp såpass da? Jeg er spent på om han klarer å komme tilbake i toppen. Ville vært utrolig hvis han klarte det! Han er jo en av tidenes største syklister, definitivt. Astana er supersterkt! Leipheimer, Contador og Kløden kan alle vinne etapperitt! Da kommer Kløden og Armstrong på samme lag. Spennende Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja dette blir utvilsomt spennende. Veldig sprekt gjort av Lance. Tror dere han har noe sjans til å dra i land en tempoetappe da? På sitt beste var han ekstrem på tempo, men spørs om han klarer å hamle opp med Cancellara og Schumacher. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Sensasjon! Fantastisk morsomt også! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Ja dette blir utvilsomt spennende. Veldig sprekt gjort av Lance. Tror dere han har noe sjans til å dra i land en tempoetappe da? På sitt beste var han ekstrem på tempo, men spørs om han klarer å hamle opp med Cancellara og Schumacher. Nja, det spørs. Vi får se. Han har sikkert ikke trent fulltid, som Cancellara og Schumacher. Jeg er spent på hvordan han klatrer for tiden. Men det får vi se i Paris-Nice, som ikke er ALT for lenge til Og som TV2 sikkert sender i år også Kan nesten ikke vente på å se comebacket! Edit: Full forvirring rundt Armstrong ??? Hushovd: - Et enkelt valg Da var det endelig offisielt. Thor Hushovd sykler for Cervelo Test Team de neste to årene. Spennende valg Endret 9. september 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Blir spennende å se hvilke andre ryttere Cervelo Test Team får med! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da var ryktet bekreftet: Joda, Lance er tilbake, for å vinne tour de france for 8. gang! Er han dømt til å tape? Jeg mener, kan han virkelig hamle opp mot Contador i fjellene osv...? Spennende hvilket lag han skal kjøre for i tillegg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Vedder på at det blir Astana. Bruyneel er der, og det kan fort bli en avgjørende faktor. Lance er så perfeksjonistisk, og ikke minst en av verdens mest ekstreme idrettsmenn. Jeg tror fort han kan hevde seg om han får det riktige laget. Spørsmålet er om alderen har tatt han igjen. Blir utrolig gøy å se Gud på vei opp alpene igjen! Dopet eller ei, råeste syklisten siden Merckx. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Astana har jo alt for mange sammenlagtryttere fra før. Kommer til å bli kaos om Armstrong blir med. Hva med Team Cervelo??? Endret 9. september 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
GiantTCR Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 kunne aldri blitt cervelo team, da har du både sastre og armstrong som fighter og gul trøye, må nok bli ett anna sterkt lag som står uten en skikkelig sammenlagtkandidat. men hvilket lag som vil signere han er noe anna da, han begynner jo å dra på åra, men han har visst holdt oppe formen godt så blir veldig spennende å se om han får til noe eller bare går på en skikkelig smell og nederlag, veldig kjipt å slutte mens du er på topp og komme tilbake og ikke få til noe:P men men, gleder meg til å se han i aksjon igjen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå