Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!

NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Vet hvem han er...

Vi er ikke så gode venner da, men liten plass/alle kjenner alle. "Han duden fra fotballtrening" :p

Lenke til kommentar

Valverde vinner dagens 31 kilometer lange tempoetappe i Critérium du Dauphiné Libéré. Vanvittig godt gjort å slå Levi Leipheimer og Cadel Evans.

Valverde er i toppslaget.

Håper han endelig skal få det til i touren. Klapp på skulderen til Alejandro, som endelig har begynt å få det til å stemme med tempo! ;)

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Dette er både positivt og negativt. Positivt, fordi det viser at det får konsekvenser å bruke narkotika, selv på fritiden. Men så er det så negativt, og nitrist at store stjerner og forbilder som Boonen, en flott idrettsmann bruker kokain. Synd for sykkelsporten. Er ikke så mye mer å si enn at dette er en uhendig hendelse i sykkelsporten.

Lenke til kommentar

Det er vel en snarvei til kjapp berømelse og kjappe penger. Tipper det er en ganske stor prosent sjangse for at de faktisk lykkes også, ellers ville nok ikke noe prøvd. Rasmussen krever jo nå erstatning fra Rabobank, 45 millioner faktisk. I tilleg sier han at han ville tjent 24 millioner på Tour sieren. Det sier jo seg selv at mange vil prøve en enkel vei for å vinne

Endret av jonna123
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Bianchi Vira Nirone 7 C2C. Alu ramme, med carbongaffel foran, og Shimano Sora bremser og girsystem. Jeg er veldig fornøyd med denne sykkelen. Jeg betalte nærmere 5 tusen for den, men det var etter at jeg fikk 30% på sykkelen. Vis jeg var deg, så ville jeg ha leta etter en sykkel som var på tilbud, slik at du får mye for pengene.

Absolutt fornøyd med Bianchien, flott sykkel!

(Bilde du ser, er av en litt bedre sykkel med ultegra gir, og carbon bak også. Men ellers er den helt lik.)

post-132677-1213348696_thumb.jpg

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

McEwen er tilbake! Etter et tungt etappeløp i Giroen, uten seier, i tillegg til å måtte bryte, så er han her igjen! McEwen vinner 3. Etappe av Sveits Rundt. Blir spennende i Touren, nå som Cavendish Hushovd og McEwen har fått det til. ;) Bak McEwen kom Oscar Freire og Gerald Ciolek. Ciolek viser også styrke. Unggutten har talent.

Kurt-Asle Arvesen er ikke i slaget :( Tenk om han ikke får kjøre Touren? Han sliter tydeligvis. Det er barre 11. Ryttere foran ham i sammendraget.......

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...