jonna123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Sorry for off topic, men må bare spørre. Nesten søskenbarn, hva fanken skal det bety? :!: Enten er man eller så er man ikke. Endret 11. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vet hvem han er... Vi er ikke så gode venner da, men liten plass/alle kjenner alle. "Han duden fra fotballtrening" Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe, er søskenbarn til mor hans... han er en liten fyr i 8. Han later som han har peiling på sykkel, egentli så gir han f'en Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Valverde vinner dagens 31 kilometer lange tempoetappe i Critérium du Dauphiné Libéré. Vanvittig godt gjort å slå Levi Leipheimer og Cadel Evans. Valverde er i toppslaget. Håper han endelig skal få det til i touren. Klapp på skulderen til Alejandro, som endelig har begynt å få det til å stemme med tempo! Endret 11. juni 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ja,, hehe,, husker hvordan jeg lo når Valverde hadde regnet å hente 4 min. på Rassmussen under fjorårets tour, og så sjedde det motsatte:D Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da ser det ut som om Tom Boonen er ute av Tour'en. Det er synd for ham, men sånn er sporten. Det som er bra er at nå har Thor en konkurrent mindre om den grønne trøya. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 - Sporten sliter med et renomméproblem. Det er ikke over før de har tatt et oppgjør fra A til Å. Så langt har dette oppgjøret uteblitt og vi vil ikke assosieres med doping, sier sponsorsjef Jacob Lund i DNB Nor til VG Nett. Et godt bevis på at sykkelsporten har langt igjen å gå før den blir sett på som stueren, dessverre. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dette er både positivt og negativt. Positivt, fordi det viser at det får konsekvenser å bruke narkotika, selv på fritiden. Men så er det så negativt, og nitrist at store stjerner og forbilder som Boonen, en flott idrettsmann bruker kokain. Synd for sykkelsporten. Er ikke så mye mer å si enn at dette er en uhendig hendelse i sykkelsporten. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Uff, dette gjør meg trist: http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article1975365.ece Endret 11. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er trist. Det som stadig forundrer meg, er at utøverne fortsatt velger å ta denne risikoen. De vet jo så inderlig godt at de vil bli testet, så hvorfor...? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det er vel en snarvei til kjapp berømelse og kjappe penger. Tipper det er en ganske stor prosent sjangse for at de faktisk lykkes også, ellers ville nok ikke noe prøvd. Rasmussen krever jo nå erstatning fra Rabobank, 45 millioner faktisk. I tilleg sier han at han ville tjent 24 millioner på Tour sieren. Det sier jo seg selv at mange vil prøve en enkel vei for å vinne Endret 11. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sant det, men gang på gang blir de tatt. Antidoping-arbeid har kommet såpass langt i dag at det er nærmest umulig å vinne noe stort uten og bli tatt. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Håper det du sier er sant, for det skulle jeg inderlig ønske også. Men siden doping forsatt forekommer så tror jeg noen klarer å lure seg unna, og da blir det vært å prøve for andre også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skal kjøpe meg sykkel, noen som har gode erfaringer? Satser på prisklassen 5-6 tusen. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Skal kjøpe meg sykkel, noen som har gode erfaringer? Satser på prisklassen 5-6 tusen. Er vel noe du heller bør ta opp i den andre sykkeltråden hvilke sykkelmerker har du mulighet til å få tak i? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg kjøpte en Bianchi Vira Nirone 7 C2C. Alu ramme, med carbongaffel foran, og Shimano Sora bremser og girsystem. Jeg er veldig fornøyd med denne sykkelen. Jeg betalte nærmere 5 tusen for den, men det var etter at jeg fikk 30% på sykkelen. Vis jeg var deg, så ville jeg ha leta etter en sykkel som var på tilbud, slik at du får mye for pengene. Absolutt fornøyd med Bianchien, flott sykkel! (Bilde du ser, er av en litt bedre sykkel med ultegra gir, og carbon bak også. Men ellers er den helt lik.) Endret 13. juni 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) McEwen er tilbake! Etter et tungt etappeløp i Giroen, uten seier, i tillegg til å måtte bryte, så er han her igjen! McEwen vinner 3. Etappe av Sveits Rundt. Blir spennende i Touren, nå som Cavendish Hushovd og McEwen har fått det til. Bak McEwen kom Oscar Freire og Gerald Ciolek. Ciolek viser også styrke. Unggutten har talent. Kurt-Asle Arvesen er ikke i slaget Tenk om han ikke får kjøre Touren? Han sliter tydeligvis. Det er barre 11. Ryttere foran ham i sammendraget....... Endret 17. juni 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som vet hvor jeg nå kan finne startlisten til årets Tour? :S Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som vet hvor jeg nå kan finne startlisten til årets Tour? :S muligens her: http://www.letour.fr/2008/TDF/RIDERS/us/partants.html Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Der var det ikke mye, kterjesen. NRK har en fin oversikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå