miniPOK Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ehm... sjå no vel heller rittet på eurosport! Da får du norges klart beste sykkel kommentator med på kjøpet! Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Kanskje fordi TV sin sending startet 1 time før? Bra kjørt av Thor i dag. Jeg var overbevist om at han skulle vinne, når han kom inn til en så god tid og det bare var 3 igjen. Men neida ... Endret 8. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Wow! Rart at ingen kommenterer det før nå, Thor vant ikke ettappen idag, men fikk en sterk andreplass. I tilleg har han nå den gule trøya. Jeg mener dette viser at han er i form til Touren, og han vil ta den grønne trøya der. Hva tror dere? Er imponert over at han har den gule trøya pluss to andre plasser i ritt som ikke har endt opp i massespurt. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror absolutt han har sjangs på den grønne trøya i Touren, men man vet aldri... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Thor er min favoritt til den grønne trøya. Veldig sterke prestasjoner så langt. Har ikke noe tro på McEwen. Thor burde anlegge noen bedre hjelperyttere, det har vært svakt med dem siden Julian Dean stakk sin vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) dobbelpost Endret 9. juni 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Thor er min favoritt til den grønne trøya. Veldig sterke prestasjoner så langt. Har ikke noe tro på McEwen. Thor burde anlegge noen bedre hjelperyttere, det har vært svakt med dem siden Julian Dean stakk sin vei. Skjønner ikkje heilt kva du klager etter lille gutt... William Bonnet og Sebastian Hinault har sålangt gjort ein stårlandes jobb og Thor har sjølv sagt seg svært godt førnøyd med dei... Julian Dean var svært ustabil i den tida han var opptrekkar for Thor... Etter mi meining så er det Mark Cavendish og Tom Boonen som kommer til å gjøre opp om den grøne trøya i TdF, Thor har ikkje inne den nødvendige toppfarten... Forresten: drit i sånne meiningslause postar!! Endret 9. juni 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Thor er min favoritt til den grønne trøya. Veldig sterke prestasjoner så langt. Har ikke noe tro på McEwen. Thor burde anlegge noen bedre hjelperyttere, det har vært svakt med dem siden Julian Dean stakk sin vei. Skjønner ikkje heilt kva du klager etter lille gutt... William Bonnet og Sebastian Hinault har sålangt gjort ein stårlandes jobb og Thor har sjølv sagt seg svært godt førnøyd med dei... Julian Dean var svært ustabil i den tida han var opptrekkar for Thor... Etter mi meining så er det Mark Cavendish og Tom Boonen som kommer til å gjøre opp om den grøne trøya i TdF, Thor har ikkje inne den nødvendige toppfarten... Forresten: drit i sånne meiningslause postar!! Nei, det er Thor som har det støreste toppfarten, derfor er han også best i slak oppover. Cavendish og McEwen derimot er ekstremt eksplosive, og har en kjapp akslerasjon. Er en grunn til at Thor er god på prologer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Cavendish er da minst like rask som Thor, men jeg er helt enig. Han er ekstremt rask. @minipok: hvordan er postene mine unødvendige? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Husk at etappene i årets tour er tøffere enn de ellers har vært. Thor har vist seg sterk på kuperte etapper, og jeg tror han har store sjanser til å ta den grønne trøya hjem i år! Han er vel bedre i kupert terreng enn, ja iallefall Cavendish! Gleder meg til å se årets tour! Endret 10. juni 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Cavendish er da minst like rask som Thor, men jeg er helt enig. Han er ekstremt rask. @minipok: hvordan er postene mine unødvendige? Cavendish er minst like rask som Thorn ja, om ikke raskere. Husker jo han kom i kjempe fart forbi Benatti i Giroen. Og Eurosport kommentatoren var så overbevist om at han var den raskeste i verden. Men tror dere Cavendish og McEwen kommer seg over fjellene da? Og fullførte McEwen Giroen egentlig? Endret 10. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Han gidde seg pga en skade i ryggen eller noe før den etappen med 24% stigning, var det 14? Skuffende Giro av McEwen, han skipper jo Dauphine Libere så håper han er fit for fight til Touren starter. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Thor viser veldig god form nå for tiden, og vil absolutt være med å kjempe om den grønne trøyen. På samme tid viste jo Cavendish styrke i Giro'en, så han er absolutt en å holde øye med. Edit: Når det gjelder Boonen, så er jo han tatt for kokain-misbruk, og det er vel usikkert om han deltar på Tour'en. Endret 10. juni 2008 av oldboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Håper han ryker, siden han er minipoks favoritt Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Håper han ryker, siden han er minipoks favoritt Hehe, ja:P neida, men det må være noe bak kokain misbruket hans, en syklist begynner ikke bare plutselig med kokain uten videre, det tenker iallefall jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Om det er noe privat eller bare vanlig doping(ny type) så håper jeg at han snart kommer seg på beina(setet igjen). Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Du håper vel ikkje at han kommer seg på sykkelsetet så fort som mulig vel visst han har dopet seg:O ?? Det var ikkje pga. skade McEwen gav opp Giro'en, han sa han ikkje genererte like mye krefter som han gjore i toppform, dessuten gav han seg forran den første "Dolemitt", det var ikkje fjelltempoen "tomhel" ^o) Endret 10. juni 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, det var ikke det jeg sa heller. Jo, McEwen kunne ikke generere like mye krefter FORDI han var skadet. 10 kr på at du brukte denne artikkelen hvor samme ord blir brukt. Det står også at han gidde seg samme dag som etappe 14? Have a nice day/nice t-shirt Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Haha, kjenner dere hverandre IRL? Nilsi_tl_: Ja du kan ha rett i det. Kan være han har gått fra doping over til narkotika. Er jo også ikke så uvanelig at kjente folk bruker kokain til å roe ned hverdagen sin heller. Endret 11. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det var den fjortende etappen, men ikkje fjelltempoen som du sa. Sannsyligvise så skyldte han på skadene... Forresten så er me nesten søskenbarn om du lurte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå