Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Slikt burde da være klarert i god tid før touren Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hehe,, er ikkje alltid sånn det virker lille gutt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så fortell hvordan det virker Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Nå som Giroen er over er jo neste store ritt Dauphiné Libéré. Jeg har ikke sett noen start liste, men jeg antar at de fleste som skal til Touren bruker dette rittet som en oppkjøring til Touren. Thor Hushovd skal vist også være med. Kan bli spennede dette. Endret 3. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Han heter Thot Hushovd da men Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jau, visste jo egentlig det da http://www.tv2.no/sporten/sykkel/article1791223.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) ... Endret 3. juni 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) ikke den mest oversiktlige artikkelen jeg har lest... Touren kommer til å bli en liten nedtur pga. at Astana ikke får delta, men jeg gleder meg derimot til å se hvordan Cunego kommer til å gjøre det i touren! Han satser iallefall på å vinne den, og han har vist at han er i form! Endret 4. juni 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Etter min meining så er storebror Schleck og Cadel Evans favoritter! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har Cunego som favoritt, tror han kommer til å gjøre det bra! Han har slitt med sykdom i 1 år(fjor og/eller for 2 år siden), og jeg tror han har kommet ganske sterkt tilbake, han viste jo krefter i amstel gold race... Men ja, Evans og Schleck er sterke konkurenter.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ingen har nevnt Sastre eller Valverde da ;P Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Nei... Valverde kan muligens vinne, men han har liksom prøvd, men får det ikke helt til! Sastre har ikke virket sterk nok i løpet av denne eller sist sesong til å kunne vinne touren, men dette er bare synsing... Alt står åpent, og touren har ikke begynnt enda Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei... Har ikke tro på Valverde, men Sastre virket enormt sterk i sesongen som Pereiro Sio vant... han hadde jo vunnet om ikkje Pereiro hadde gått inn med 30-min. bruddet på den varmeste etappen det året... Noen favoritter til Criterium du Dauphinê Liberrê? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Sastre har dessverre den ulempen at han er ganske dårlig på tempo, noe som kommer godt med om du skal vinne touren... Men jeg har tro på at han gjør det ok i fjellene uansett... Har ingen favoritter til det rittet akuratt nå, men jeg skal sjekke løypeprofilen og sånt, så kanskje jeg kommer med favoritter Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Etter min meining så er storebror Schleck og Cadel Evans favoritter! Storebror? jeg må si meg mektig imponert over lillebror jeg, hvordan er det med han? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jepp, Andy fikk vel andre plassen i Giroen i fjord. Han har jo vært stabilt god i år også. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fleire enn meg som har stor tro på Hushovd idag? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jepp, har troa på han jeg også. Forøvrig så starter prologen 17.55 på TV Sport og TV Sumo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå