DJ_Dark Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Begynner Katusja å skjønne at Kristoff faktisk må ha et ordentlig lag rundt seg? Tony Martin og Eric Zabel er hentet inn nå. Det er Rick Zabel som er hentet inn. Jeg trodde Eric skulle drive spurttaktikeri for dem, men det er sønnen som skal være opptrekker. De har og signert en Mads Würtz Schmidt, junior og u23-mester i tempo. Kan bli et greit tog neste sesong. Rick Zabel ja. Fikk bare med meg Zabel og trodde det var Eric. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Erik jobbet faktisk med spurterne i Katusha for noen år siden, men ble suspendert da det ble avdekket at han var dopet til gjellene gjennom store deler av karrieren. Jeg vet ikke hva han driver med nå for tiden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Jammenmeg bra de har generalprøve før VM neste år. Samlet felt kjørte feil inn i tunnellen mot Laksevåg i stedet for å ta til høyre. Pinlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Kanskje politibilen/betjenten som burde stått der måtte ta seg av en av gutta fra Strax-huset? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Kul løype, men det var nok ikke så dumt å øve litt før VM. Kan bli kanon, tror jeg. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Dæven, noe mer ustrukturert sykkelløp er det lenge siden jeg har sett! En ting er at syklistene havnet i en tunnel, men like ille, og ikke minst mye farligere var bilene og bussene som ikke bare stod midt i løypa, men som også kjørte i motgående felt! Dårlig reklame for VM-løypa og ikke minst tour des fjord Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Håpløst det de dreiv på med i går. Jeez. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Kristoff fiksa biffen og tok sin tredje strake seier i Escbron-Frankfurt endagsritt Håper det er starten på en bedre sesong vi ser nå Endret 1. mai 2017 av slipten 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Så oppløpet. Så jo ut som om Zabel kunne vunnet selv om Kristoff hadde latt ham. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Vakker sangstemme Kristoff har da! http://www.tv2.no/v/1191452/ 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Så nettopp nattens sprint i California. Så vitterlig ut som om Kristoff ikke klarte å sykle forbi opptrekker Zabel? Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Imponerende 6 plass totalt på Vegar Stake Laengen i California. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 God stemning i dag. Så langt jeg fikk med meg, hadde verken Askøy eller Bergen noe å skjems av. Måtte været bare holde seg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Er dessverre meldt regn i uka. Jeg er litt skuffet over hvordan kameraene på motorsyklene ofte fikk ruta de syklet i dag til å virke trang/klaustrofobisk, selv om de stort sett sykler med fantastisk utsikt eller under dramatisk bratte fjell. Og kameraposisjonene enkelte steder fikk meg til å slite med å kjenne igjen sentrum/fikk det til å se lite flatterende ut. Men kanskje jeg bare får sett byen "min" I et nytt lys. Og det har jo uansett vært mye fantastiske flyfoto. Også fra vinkler en ikke er vant til å se (de fleste bildene av Bergen er nok tatt på Fløyen...), noe som i den settingen gjør det hele enda bedre. Gjennomføringen ellers virker å være bra. Men jeg har hørt litt murring fra kolleger (jobber for kommunen) etter enkeltepisoder fra helgen som forhåpentligvis bare var oppstartsproblemer. Endret 17. september 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Fantastisk stemning på Fløyen i dag! Lenge til du kommer til å oppleve noe lignende i et ritt i Norge igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Det der var så drøyt det der. Fantastisk tempo. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Artig og svært utradisjonell tempo. Hele tullet med sykkelbytte burde de spart seg for.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Fantastisk stemning på Fløyen i dag! Lenge til du kommer til å oppleve noe lignende i et ritt i Norge igjen. Kunne faktisk ha vært dobbelt så mange mennesker der oppe , men politiet valgte å stenge av området da de mente at det var mer enn nok tilskurere opp mot Fløyen. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Bare rykte men: Var vel ganske mange som ikke brydde seg om sperringene. Tror politiet og arrangør var en smule bekymret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå