Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

 

Begynner Katusja å skjønne at Kristoff faktisk må ha et ordentlig lag rundt seg? Tony Martin og Eric Zabel er hentet inn nå.

Det er Rick Zabel som er hentet inn. :p Jeg trodde Eric skulle drive spurttaktikeri for dem, men det er sønnen som skal være opptrekker. De har og signert en Mads Würtz Schmidt, junior og u23-mester i tempo. Kan bli et greit tog neste sesong.

 

 

Rick Zabel ja. Fikk bare med meg Zabel og trodde det var Eric.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven, noe mer ustrukturert sykkelløp er det lenge siden jeg har sett! En ting er at syklistene havnet i en tunnel, men like ille, og ikke minst mye farligere var bilene og bussene som ikke bare stod midt i løypa, men som også kjørte i motgående felt! 

 

Dårlig reklame for VM-løypa og ikke minst tour des fjord  :hm:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Er dessverre meldt regn i uka.

 

Jeg er litt skuffet over hvordan kameraene på motorsyklene ofte fikk ruta de syklet i dag til å virke trang/klaustrofobisk, selv om de stort sett sykler med fantastisk utsikt eller under dramatisk bratte fjell. Og kameraposisjonene enkelte steder fikk meg til å slite med å kjenne igjen sentrum/fikk det til å se lite flatterende ut.

 

Men kanskje jeg bare får sett byen "min" I et nytt lys. Og det har jo uansett vært mye fantastiske flyfoto. Også fra vinkler en ikke er vant til å se (de fleste bildene av Bergen er nok tatt på Fløyen...), noe som i den settingen gjør det hele enda bedre.

 

Gjennomføringen ellers virker å være bra. Men jeg har hørt litt murring fra kolleger (jobber for kommunen) etter enkeltepisoder fra helgen som forhåpentligvis bare var oppstartsproblemer.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...