Sexylubb1 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Blir en fantastisk hjelperytter for Cav iaf. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=KkwNEE_1En0 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Kult. Den ser ut som hele karrieren til en syklist den videoen der. Ett Kristoff-år bare Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Lager dere ny tråd? Løypa blir lagt ut as we speak Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1690700 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Sesongen starter endelig idag og i morgen, med Tour de San Louis i Argentina og World Tour rittet Tour Down Under i Australia! Vegard Breen er eneste norske som stiller til start i Argentina, mens ingen norske er med i TDU, men mange fete navn. Håper på en herlig sesong med norske øyne! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Kristoff vinner første etappe av De panne rundt. satt med en trio de siste mila. ser spennende ut foran de siste etappene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Deilig å ha sykkelsesongen i gang i igjen. Vårklassikerne på rad og rekke nå. Det gledes! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Sagan imponerer igjen, sterk kjøring og kommer aleine til mål. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Sagan er fantastisk. Sykler i ensom majestet med regnbuen på brystet, og tar seg tid til å showe litt på bakhjulet også. Alle idretter trenger slike utøvere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Herregud for et ritt dette har vært! Tror ikke jeg har sett noe bedre. Kommer til å huske dette så lenge jeg lever. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Alt for bra underholdning i forhold til at det er finvær! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Kom igjen Eddy! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 for et ritt, kanikke huske så mange inn påvelodromen før, synd med Eddy, men tross alt en god prestasjon Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Meget spennende ritt i dag, fikk med meg bare siste 30km pga jeg var på jobb. Jeg ville så gjerne at Edvald skulle klare det, men uansett en bra prestasjon. Men Sagan da, for en syklist. Kjører bakhjul "over" Cancellara Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Den unnamanøveren til Sagan var virkelig fantastisk. For de som ikke fikk med seg hendelsen på TV: https://www.youtube.com/watch?v=GMF5FVRCikc 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Dette var på vei inn Arenberg. Deler av feltet veltet/ måtte stoppe, flere syklister klarer ikke å stoppe, sklir og velter, så kommer motorsykkelen med null sjangse til å stoppe. Viviani fikk seg en skikkelig trøkk, ,men ingen alvorlig skader oppdaget på sykehuset. Gir et litt annet syn når en ser det rett fra sida, enn kun fra tv kamera langt bak eller foran. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 For et sykt ritt! Jeg heiet selvfølgelig på Edvald, men Boonens femte seier hadde vært spinnvilt, det er få jeg unner en klassiker mer enn Vanmarcke, Ian Stannard er fantastisk, og at Hayman vinner hele greien er jo helt utrolig. Det går ikke an å være skuffet etter noe slikt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Ny utgave av Neige - Bastogne - Neige i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå