Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Vises Sveits rundt på en norsk kanal? Eventuelt hvor ser du det? Vises på Viasat og Viaplay i Norge. Ellers kan du finne streams på steephill eller procyclinglive. Endret 15. juni 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Eddy med Norsk trøye i både tempo og landevei tar seg bra ut til TDF! Får håpe det blir norskt flagg all over Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 La Vuelta starter til helgen med topp fire fra TdF, alle trøyevinnerne fra TdF, annen-, tredje- og fjerdeplass fra Giro'en, vinneren av klatretrøya fra Giro'en, samt Degenkolb, Majka, Pozzovivo, TJ og Purito (puh!). Det blir ikke mindre enn ni avslutninger på toppen av fjell og ingen har blitt besøkt før. Jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Nibali diskvalifisert fra Vuelta'en etter . Ganske hard straff, men det han gjorde var drøyt. Endret 23. august 2015 av ilPrincipino Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Fortjent. Tragikomisk hvor lenge han holder i flaska. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Skanmelig forestilling av Nibbles. Begynte å nynne på "I can show you the wooorld" når jeg så det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Fin dag for Kristoff. Vant World Tour rittet GP Ouest France - Plouay! Viser bra form før VM. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Dårlig aktivitet her. Vueltaen nærmer seg slutten med en fantastisk etappe imorgen. Tom Dumoulin leder sensasjonelt Vueltaen med 6 sekunder over Aru. Skal bli tøft for Dumoulin å holde unna, men hadde vært jævla kult. Synd at Purrito ikke(mest sannsynlig) klarte å vinne denne gangen heller. Ellers er Kristoff i fin form for tiden. Kom på 3.plass i det relativt tøffe World Tour rittet Grand Prix de Québec i dag. Han sykler Grand Prix de Montréal på søndag, som er hans siste løp før VM. Edvald viser også bra form, og leder Tour of Britain etter 6 etapper. Kan bli et jævla bra VM for Norges del om både Kristoff og Edvald holder på formen. Nordhaug ser også ut til å kommet tilbake til tidligere form med et brukbart resultat i Québec i dag. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg kommer til å heie stort på Dumoulin i morgen, men hvis han etablerer seg som en GC-stjerne går jeg nok fort lei. Det han gjør er ekstremt imponerende, men jeg foretrekker folk som må angripe i fjellene fremfor de som tar tid på tempoen og bare trenger å henge i bakkene. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ja, er veldig lik Indurain og Cadel Evans, men synes han til tider viser en herlig side av seg selv når han angriper(som i dag) og skaffer seg tre nye sekunder. Kommer nok til å heie på Dumoulin over Astana 10/10 ganger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Kom igjen Alex og Eddy! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Sagan er helt rå! Unner han dette. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Tror Eddy hadde litt mye is i magen. Forøvrig var det ufatteligt mye dårlige bilder fra usa. Mistet spurten om andreplass, sett mye trær og hustak, og mistet mye bilder (bare still-bilder som står og "rister"). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Håper ikke Edvald satt og ventet på Kristoff da VanA ikke ville dra han mer... Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Det var akkurat det han gjorde: – Jeg hadde veldig store medaljemuligheter, men som kapteinen sier skal man vente. Jeg dro ikke. Jeg kunne bidratt og dratt, men jeg ventet heller og håpte at Alex hadde mer krefter. Det hadde han vel egentlig ikke. Sånn ble det. (http://www.tv2.no/2015/09/27/sport/sykkel-vm/7433331) Endret 27. september 2015 av ilPrincipino Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Det er latterlig. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Tror Eddy hadde litt mye is i magen. Forøvrig var det ufatteligt mye dårlige bilder fra usa. Mistet spurten om andreplass, sett mye trær og hustak, og mistet mye bilder (bare still-bilder som står og "rister"). Ja bildene var helt håpløse, jeg måtte se innspurten på mobilen, fikk ikke akkurat sett så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå