Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvem han fyren som kommenterer for Viasat4 er, men mer irriterende stemme tror jeg aldri jeg har hørt nå på slutten. Det er 5km igjen, mann, ro ned!

 

Dette blir uten lyd på oppløpet.

 

Du tenker vel på Kjell Erik Kristiansen.

 

Han er vel en av de beste kommentatorene jeg vet om ( + Roberto Vacchi )

Kan nok bli litt vel mye engasjert iblant , men hvem blir ikke det når det sitter 3 Nordmenn i hovedfeltet bare få kilometer fra mål ?

 

:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ny sykkelsesong og nye muligheter. Det første WT-rittet starter allerede i morgen med Tour Down Under. For min egen del starter det mest interessante fra mars og utover.

 

8-15. mars: Paris - Nice

22. mars: Milano - Sanremo

12. april: Paris - Roubaix

19. april: Amstel goldrace

22. april: La fleche wallone

26. april: Liege - Bastogne - Liege

9-31. mai: Giro'n

Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg alle vårrittene er bra å få med seg. Er liksom klar for ny sesong, og det er jo ikke så mange ritt som går, og greit å følge med på hvem som er i form, og om det er noen nye som gjør det bra. Ikke like lett å følge med på de rittene som går i andre verdensdeler.

PR er jo selvfølgelig høydaren på våren.

 

Tv på jobben vendt mot kontoret mitt gjør det lettere å følge med på Paris - Nice og. Svensk server, så i fjor måtte jeg ta med egen laptop og koble på vpn :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Edvalds vårplan:

 

8.-13. februar: Tour of Qatar
17.-22. februar: Tour of Oman

1. mars: Omloop Het Nieuwsblad
11.-17. mars: Tirreno-Adriatico
22. mars: Milano-Sanremo
27. mars: E3 Harelbeke
29. mars: Gent-Wevelgem

5. april: Ronde van Vlaanderen
12. april: Paris-Roubaix

20.-24. mai: Tour of Norway
27.-31. mai: Tour des Fjords

7.-16. juni: Critérium du Dauphine

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen flere som gleder seg til Milano-San Remo i morgen? Det er synd (og rart) at ikke TV2 sender rittet. Heldigvis har Eurosport sending selv om det ikke er det samme uten TV2 sine kommentatorer.

 

Kristoff har hatt en kjempesesong hittil, men jeg er veldig spent nå som han kommer i et ritt som "virkelig" betyr noe. Jeg tror dette blir en veldig god pekepinn på hvordan han gjør det den kommende sesongen.

 

Dag Erik Pedersen har i hvertfall klokketro på Kristoffs ferdigheter... kanskje greit han ikke legger taktikken :p

Kristoff er favoritt til å kjempe om seieren, og han kan vinne fordi han har en vanvittig utholdenhet. Det er få som orker å spurte i syv og en halv time, men det orker han, mener Pedersen.

 

http://www.nrk.no/sport/storfavoritt-for-milano-sanremo_-_-han-merker-at-det-er-forventinger-1.12273487

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...