untouch4ble Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Gutter og jenter, Vuelta'n starter i morgen. Tidenes "lineup"? Froome, Contador, Quintana, Samuel Sanchez, Evans, Rodriguez, Uran, Hesjedal, Aru og Vegard Breen. Finnes mange herlige avslutninger i årets Vuelta... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Pff... har verre kneiker enn det der på vei hjem fra butikken Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Vattenfall Cyclassic går nå på Eurosport, der Kristoff, Boasson Hagen og Hushovd er med. Skal vi satse på en Norsk seier? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Herlig av Kristoff! Helt sjef Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kristoff i Vattenfall og Skjerping i l'Avenir! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ja så sannelig har han også vunnet. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Satan. Fremtiden kan bli bra her nå! Flere nye signeringer, Boasson Hagen med sannsynligvis ny motivasjon neste år og Kristoff (Om formstigningen hans fortsetter) Kristoff seiler jo opp til å bli en av årets beste syklister. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Kun meg Eurosport hakker til? Håper det bedrer seg fort, straks innspurten! EDIT: bedret seg nå. Valverde i bakken sammen med to andre Movistar-ryttere! Endret 25. august 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kristoffer Skjerping holder fortsatt stand på andreplass i sammendraget i Tour de l'Avenir, kan fort bli endringer i morgen da det er en monster avslutning opp Plateau de Solaison. I morgen kl.17 vil det også holdes pressekonferanse om hvilket lag Edvald kjører for neste år. Hva håper dere på? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Siste jeg hørte var MTN Quebeca, noe jeg ikke ser noe galt i. Edvald har kvaliteter, men har ikke gjort noe de siste par årene som skal tilsi en sikker på et stort WT-lag. Hjelperytter kanskje, men det er jo den rollen Edvald har vært i de siste årene. Å gå en divisjon ned, til et PCT-lag kan være et steg i riktig retning. Nå er jeg ikke helt kjent med stallen deres, men han vil nok få en mer markant rolle der enn i World Touren. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Hvis det blir MTN, kan han jo mest sannsynlig få den rollen Thor fikk i Credit Agricole. Om motivasjonen til Eddy blir bedre da. De har jo Ciolek, men Edvald er bedre om han kommer til seg selv igjen. Vi får være glad for lagbytte uansett. Kanskje det gjør susen Nå harn jo fått seg dame og, så kanskje hu kan piske han litt Og MTN it is! Endret 27. august 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Digger det. Håper lagbytte og større satsing er det som skal til for at Edvald kommer tilbake i form og begynner å tørke gulvet med eliten som om det var 2009 all over again. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Herlig slutt på dagens etappe! Synd slåssingen mellom Rovny og Brambilla overskygger resten av løpet. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ja er ikke vær dag man får oppleve slåssing i ett sykkelritt. Valverde og Rodriguez taper til Froome og Contador, er ganske tett om 2.plassen akkurat nå. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Fantastisk prestasjon av Jens Voigt, førstemann over 50 i snitt på timesrekorden. 51,115 km/t, satt for ett par min siden Bare å hylle en fantastisk rytter. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Var morsomt å se på! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg vet ikke hvem han fyren som kommenterer for Viasat4 er, men mer irriterende stemme tror jeg aldri jeg har hørt nå på slutten. Det er 5km igjen, mann, ro ned! Dette blir uten lyd på oppløpet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Suverent av Kwia dette her. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det er han som er speaker på arrangementene rundt omkring. Forferdelig. Jaja, da ble det som i VM flest, men synes det er bra å ha 100% med i finalen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det var ganske fælt ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå