Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Var selvfølgelig lite action før Montecampione i dag. På Montecampione kom det en rekke angrep fra starten av, men favorittene begynte ikke å røre på seg før det gjensto 5km til mål. Rolland startet showet og ble jaktet på av de på nedre halvdel av topp ti sammenlagt, mens storfavorittene kikket litt på hverandre. Etter et par minutter med luresykling dro Aru til noe inni granskauen og fikk Uran på hjul. Ingen klarte å følge og Uran måtte slippe forholdsvis kjapt. Quintana kjørte mest i sitt eget tempo og havnet litt bakpå en stund, men kom voldsomt på slutten og la seg pent mellom favorittgruppa og Aru, mens Uran luntet bak der igjen sammen med Duarte. Duarte rykket seg opp til Quintana like før målstreken, men ingen var i nærheten av å tukte Aru. Ble 20 sekunder fra Aru til Duarte og Quintana og nye 20 sekunder ned til Uran til slutt.

Lenke til kommentar

Stor, stor etappe av lille, lille Nairo Quintana. Lefevre, OPQS og Saxo kan gå til så mange advokater de vil og sende inn så mange klager de bare skulle ønske, det var deres egen feil at det skjedde :)

 

Jeg tror Giroen er i boks for Nairo nå, såfremt han ikke knekker helt sammen, noe jeg tviler på.

Lenke til kommentar

Det er ganske ekstremt hvor stor forskjell en rygg kan gjøre, selv i bratte oppoverbakker. Sinnssyk etappe av Hesjedal, men jeg nekter å tro at han er 3 minutter bedre enn Pozzo, Aru og gjengen opp siste fjellet.

 

På en annen side ble Rolland parkert, så hvem vet.

 

Stor, stor etappe av lille, lille Nairo Quintana. Lefevre, OPQS og Saxo kan gå til så mange advokater de vil og sende inn så mange klager de bare skulle ønske, det var deres egen feil at det skjedde :)

 

Jeg tror Giroen er i boks for Nairo nå, såfremt han ikke knekker helt sammen, noe jeg tviler på.

Hvis det var røde flagg, hvordan er det deres egen feil?

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Det røde flagget var for å vise farlige svinger og sørge for at ingen bommet eller kjørte rett fram. Det var ikke noe snakk om å nøytralisere utforkjøringen, dessuten så var det bare noen få som stoppet, resten kjørte avgårde.

 

Det er sportsdirektørenes egen feil når de "overtolker" noe og ikke går etter det som faktisk blir sagt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...