hfthomas Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Thor Hushovd er forsåvidt tilbake. Lagtaktikken gjorde at han var "nødt" til å gå litt tidligere enn han kanskje selv ville gjort. Synes han så bra ut gjennom hele løpet. Edvald har jo veltet, så vanskelig å si hvordan det hadde gått. Så jo at G.Thomas kjørte med en gang Edvald veltet for å være med på det Edvald egentlig skulle være med på. Kjipt med Kristoff, men det kunne gått verre. Hadde han ikke veltet hadde han vært i gruppa med Cancellara og Boonen. Og kanskje han kunne gått etter Terpstra Seieren hans i Sanremo har ikke Cancellara glemt, så det hadde nok blitt vanskelig å stikke fra den gruppa. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ny sjangs for Edvald i dag Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jepp, selv om jeg har størst trua på Lars Petter Nordhaug Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dere holder meg (oss) oppdatert i dag også? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Noen som har klart å se Edvald eller Lappe? Hovedfeltet står bare av ca 30 ryttere ca10km før mål. 20sek til de 2 i brudd. Endret 20. april 2014 av untouch4ble Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Gilbert vant velfortjent Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ja, moro at han er i form igjen. Minner meg om VM 2012, som også ble nevnt mange ganger under sendingen. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jepp, leste på twitter at han hadde snitt på 33 km/t opp Cauberg Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Lars Petter på 22.plass og Edvald på 39.plass. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Den 100. utgaven av Liége - Bastogne - Liége i dag. Dette blir bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 For en sick avslutning i dag. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Svirrer rykter om at Boasson Hagen har skrevet under/skal skrive under for BMC. Vel, er det derfor han sykler giro'n kanskje? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor skulle det være grunnen til at han sykler Giroen? Mener du for at Sky ønsker å friste han til å bli? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Nei, jeg mener at han blir sendt til Giro'n i stedet for TdF. Noen skriver under for ett nytt lag og får kanskje ikke sykle alle rittene som de selv ønsker, men dette er jo bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg tror det vvil være en bra forandring for ham. Det har stagnert litt i Sky i det siste. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg ser ikke helt for meg hva BMC kan tilby Edvald. I klassikerne har de Gilbert og Avermaet (og Hushovd), så der er det tøffere konkurranse enn i Sky. i GTs vil de satse på sammenlagt med TvG, og eventuelt Cadel hvis han fortsatt holder koken. Han vil kanskje få litt friere tøyler enn i Sky, som på mange måter er et rent GT-lag, men den store forskjellen ser jeg ikke. Håper jeg tar feil! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 De gamle trenerne hans hos HTC Highroad er i BMC. Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg håper Edvald bytter lag, om det blir til BMC eller et annet lag er ikke så viktig for min del. I Sky har han som flere sagt stagnert, og han vil aldri få en stor sjanse der for hele filosofien til laget er å få britene på topp. I hvilket som helst annet lag vil han (tror jeg) få større sjanser, og ikke bare når kapteinen skader seg, ref. TdF for noen år siden. Grunnen til at han ikke har byttet tidligere tror jeg er fordi han har det alt for godt i sky mtp penger og opplegget rundt, men viktigere er det nok at manageren hans tjener veldig godt på det. (At Edvald ikke har byttet manager er for meg og mange av mine bekjente et under, da de fleste jeg har snakket med som har hatt noe med å gjøre med godeste Hungerholdt mener at han er en idiot.) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Så bare innspurten på dagens etappe, hva er egentlig rollen til EBH i Giroen? Hjelperytter/opptrekker for Swift? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Ingen vet hva som er hans rolle tror jeg. Enkel seier til Kittel i dag i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå