Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!

NilsiT

Anbefalte innlegg

Thor Hushovd er forsåvidt tilbake. Lagtaktikken gjorde at han var "nødt" til å gå litt tidligere enn han kanskje selv ville gjort. Synes han så bra ut gjennom hele løpet.

Edvald har jo veltet, så vanskelig å si hvordan det hadde gått. Så jo at G.Thomas kjørte med en gang Edvald veltet for å være med på det Edvald egentlig skulle være med på.

Kjipt med Kristoff, men det kunne gått verre. Hadde han ikke veltet hadde han vært i gruppa med Cancellara og Boonen. Og kanskje han kunne gått etter Terpstra :ninja: Seieren hans i Sanremo har ikke Cancellara glemt, så det hadde nok blitt vanskelig å stikke fra den gruppa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt for meg hva BMC kan tilby Edvald. I klassikerne har de Gilbert og Avermaet (og Hushovd), så der er det tøffere konkurranse enn i Sky. i GTs vil de satse på sammenlagt med TvG, og eventuelt Cadel hvis han fortsatt holder koken. Han vil kanskje få litt friere tøyler enn i Sky, som på mange måter er et rent GT-lag, men den store forskjellen ser jeg ikke.

Håper jeg tar feil!

Lenke til kommentar

Jeg håper Edvald bytter lag, om det blir til BMC eller et annet lag er ikke så viktig for min del. I Sky har han som flere sagt stagnert, og han vil aldri få en stor sjanse der for hele filosofien til laget er å få britene på topp. I hvilket som helst annet lag vil han (tror jeg) få større sjanser, og ikke bare når kapteinen skader seg, ref. TdF for noen år siden. Grunnen til at han ikke har byttet tidligere tror jeg er fordi han har det alt for godt i sky mtp penger og opplegget rundt, men viktigere er det nok at manageren hans tjener veldig godt på det.

(At Edvald ikke har byttet manager er for meg og mange av mine bekjente et under, da de fleste jeg har snakket med som har hatt noe med å gjøre med godeste Hungerholdt mener at han er en idiot.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...