Økonom Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Meget pent Det begynner å bli noe nå, gleder meg veldig til å se resultatet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Takker, setter pris på å høre det:) Prøver så godt jeg kan. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En ting som er litt lurt er å skrive i komentartråden at ny update er ute, slik at vi ser dette i "mine innlegg" Mye enklere å følge med da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Den er god, takk for at du sier i fra ...vil dette skal gå så greit som mulig Kom en liten update i dag, kommer til å komme flere av de denne uka og har endelig fått fikset bildene så de er litt større( gjelder bare siste update) Lenke til kommentar
drbo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kjempeprosjekt! Er imponert over lakkarbeidet, stå på ... jeg vil følge med på denne Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Takk og bukker Beklager at det ikke har kommer noen update, er hos svigers og gjett hvem som lot kameraet stå på natten over( ja, du tippa riktig..det var meg ) Håper jeg får lånt et kamera i dag så jeg får lagt ut en update. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har kommet en liten oppdatering:) Venter på et par ting så skal jeg begynne med innmaten så det går fremover. Endret 9. september 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vakkert! Gleder meg til å se forrsettelsen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Takker Prosjektet her betyr mye for meg, så det varmer å høre sånt Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 har du forresten testet overklokking på det foxconnkortet? Vil det klare å tyne cpu'ene dine maks med extremkjøling? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Har ikke testet det ennå nei, men vi får håpe det gjør det( kanskje det må volt-modding til ) Får krysse fingrene for at det klokker bra med sli og quad:) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 I morra kommer en update der jeg lager hull til radiatorene og feste de og så skal pumpeholdern også festes. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 I morra kommer en update der jeg lager hull til radiatorene og feste de og så skal pumpeholdern også festes. 9481749[/snapback] Flott. Skal bygge mitt eget kabinett m/arbeidslogg og 15 vifter+ og 2 radiatorer om 2-3 dager. Hvilken radiator(er) du skal bruke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 1 black ice xtreme dual og en dual heater core Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 En liten update, bilder av kabinettet sammen uten toppen. En radiator skal i bunnen og en i toppen..alt på utsiden skal ha plexi over seg. Håper dere liker det. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Du har gjort noe feil med urltagsene sammen med imgtagsene [url=www.bilde.no/bilde.jpg][img=www.bilde.no/resizedbilde.jpg][/url] Endret 13. september 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Sliter litt med å få bildene som jeg vil:( Lenke til kommentar
drbo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Ser bedre og bedre ut dette Fluesopp, gleder meg til fortsettelsen ... Men kunne du linket fra kommentartråden til siste post i arbeidsloggen når du legger ut nye ting. Det er denne vi følger med på vet du ... Endret 13. september 2007 av drbo Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Det skal jeg gjøre vet du her er arbeidsloggen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry9488358 Laget et nytt svar med linken til loggen min istedenfor å redigere den ganle Endret 13. september 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Beklager at det ikke har kommet noe update på festinga av radiatorene, det borret jeg hadde var ikke bra nok. Men det kommer snart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå