Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Her kan dere komme med positive\negative tilbakemeldinger. Tips og triks er jo alltid kult å høre. Dette er et modde\klokke prosjekt, så når moddinga er over....kommer masse klokking. Håper dere kommer til å like prosjektet Prøver å jobbe så fort som jeg kan. Så det blir ikke lenge mellom hver oppdatering satser jeg på. Målet er å få det finest mulig og så kaldt som jeg kan. Dette er foresten mitt første prosjekt, så gode råd blir jeg alltid glad for. Her er loggen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry9310128 Endret 18. august 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dette kan bli bra dette Fint å ha noe press på seg , ser fremover til mere arbeid fra din side! Øyvind Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Takk:) Prøver så godt jeg kan, litt å finne ut siden det er mitt første prosjekt...men hittil så syns jeg det har gått greit. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Blir bra dette her Fluesopp! Skal bli kjekt å se hvordan det blir til slutt. Stå på Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Takker, mate. Kommer med nye bilder i kveld regner jeg med Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Dette kommer til å bli konge! Gleder meg FlueSopp! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Tusen takk for støtten beklager at det ikke har kommet noe oppdatering, må få tak i plexi plater og lakk.. En liten oppdatering har kommet. Endret 25. august 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Er det noen som har et godt tips til lim, noe som er sterkt som f....? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Silikon Det er bra lim, ellers er slik som man må blande.. fryktelig sterkt! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Tusen takk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Oppdatering har kommet hvis noen vil se............ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Jeg skal skrive navnene på de som er med i hwbot på kabinettet, men hvis noen ikke vil ha navnet sitt skrevet på...så bare send meg en pm eller si det her:) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Skal si,dette blir spennende! Blir intressant å se hvordan hovedkortet du byttet med meg yter hos deg, jeg testet tross alt ikke så mye overklokking. Uansett, lykke til! Endret 29. august 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for støtten Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja det ser virkelig lovende ut dette her prosjektet Er det noen mulighet for større bilder? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Bildene blir større fra og med neste oppdatering Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Silikon Det er bra lim, ellers er slik som man må blande.. fryktelig sterkt! 9363515[/snapback] Silikon er ikke det limet som herdes mest men det er ganske elastisk i allefall. Jeg ville egentlig gått for epoxy eller aralditt (to komponentslim) som er mye sterkere men ikke elastisk. Spørs litt til formålet da. Endret 30. august 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 epoxy jeg tenkte på, takk silikon er best til og få ting tett det.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Skal lime ene sida på pumpeholdern til baksida av hket, så det blir 2-komponents lim Men vet dere hvor man får tak i plexi i ganske store flak, 1x1 meter foreks.? Glassmestern er ganske dyrt og Chlasern skal jo ha 50 kr for et bitte lite stykke Edit: Har fått tak i plexi-plater Endret 30. august 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Skal nå bli ferdig med lakkinga av utsiden i helga, utenom laget med klar lakk. Så får jeg plexi til uka, så blir det å fikle med hw`en og kjølinga når resten av det kommer, skal være noen custom laga kjøling til gpuene i tillegg til vann. Regner med at prosjektet blir ferdig i løpet av denne måneden Men hva tror dere blir best utseende av...å lime plexi eller skru det fast med noen pene skruer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå