1915 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Var noen som ringte meg med skjult nummer. er det mulig å finne hvem det er ? jeg har telenor... Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 nope du kan jo alltids ringe telenor da, men de sier nok nei de og Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Var noen som ringte meg med skjult nummer. er det mulig å finne hvem det er ? 9310287[/snapback] Det er veldig vanlig at telefonselgere ringer med skjult nummer. Det samme gjelder politiet. Utover det så er det bare å gjette. Du kunne jo svart med et annet navn og spurt hvem som ringte. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 nei fordi hun sa hele navnet mitt og etternavnet mitt. hun vet hvem jeg er. jeg fant vist ut hvem det var. hørte litt det på stemmen Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 det må ha vært en veldig rar samtale hvis du ikke vet hvem du snakket med hvis noen jeg ikke kjenner ringer, så sier jeg aldri navnet mitt før de sier hva de vil -Hei, snakker jeg med XXXXX -Hvem spør og hvorfor? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 man kan enkelt finne ut mye om deg med bare telefon no. dit adresse/navn/osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå