Gå til innhold

Xbox 360 bare 2495,- på elkjøp nå:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste på både VG Nett og Dagbladet.no idag at veiledende pris på Elite skulle være 3995,-, men Elkjøps pris (i kundeavisen) sier 4495,-.

 

Noe jeg har gått glipp av?

9322795[/snapback]

Skal ikke si for sikkert, men det må nesten være en trykkfeil. Skal sikkert være 3495,-. Kan ikke tenke meg at Elkjøp vil legge seg mye dyrere enn andre i markedet.

Lenke til kommentar

Ang prisen på xbox360 elite så tror jeg rett og slett prisnedgangen ble annonsert for seint i forhold til når elkjøps avis gikk i trykken.

 

Jeg vet ikke hva prisen blir hos elkjøp, men regner med den blir 3995,- på Elite. Kanskje hakket lavere og, men det vet jeg ikke - vi får se på fredag.

 

Sånn går det når slike prisnedsettelser annonseres rett opptil slippet - da er det ikke lett når annonseavisa er trykket for 2 uker siden ;).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Ang prisen på xbox360 elite så tror jeg rett og slett prisnedgangen ble annonsert for seint i forhold til når elkjøps avis gikk i trykken.

 

Jeg vet ikke hva prisen blir hos elkjøp, men regner med den blir 3995,- på Elite. Kanskje hakket lavere og, men det vet jeg ikke - vi får se på fredag.

 

Sånn går det når slike prisnedsettelser annonseres rett opptil slippet - da er det ikke lett når annonseavisa er trykket for 2 uker siden ;).

9324681[/snapback]

Betyr dette at det er muligheter for at vi får Premium tilbud fra elkjøp som er eeenda billigere? (Hvis den nye prisen er basert på den gamle veiledende prisen)

Lenke til kommentar
Ang prisen på xbox360 elite så tror jeg rett og slett prisnedgangen ble annonsert for seint i forhold til når elkjøps avis gikk i trykken.

 

Jeg vet ikke hva prisen blir hos elkjøp, men regner med den blir 3995,- på Elite. Kanskje hakket lavere og, men det vet jeg ikke - vi får se på fredag.

 

Sånn går det når slike prisnedsettelser annonseres rett opptil slippet - da er det ikke lett når annonseavisa er trykket for 2 uker siden ;).

9324681[/snapback]

Betyr dette at det er muligheter for at vi får Premium tilbud fra elkjøp som er eeenda billigere? (Hvis den nye prisen er basert på den gamle veiledende prisen)

9336441[/snapback]

2.499 kr. er ny pris nå, før kostet den 2.899 kr. ;)

Lenke til kommentar

Premium rakk man å endre, for der kom beskjeden om ny pris før annonseavisa gikk i trykken :). Så den prisen er den prisen Elkjøp vil ha på xbox360 premium framover

 

Ang Elite som kommer på fredag er prisen nå satt til 3895,- hos Elkjøp. Ikke 4495,- som det står i annonsen. Grunn til at annonseprisen er såpass høy har jeg forklart ovenfor :). 3895,- skal gjelde i samtlige Elkjøpbutikker i Norge, ifølge informasjonen jeg har fått på Elkjøp Leangen der jeg jobber.

Lenke til kommentar
Premium rakk man å endre, for der kom beskjeden om ny pris før annonseavisa gikk i trykken :). Så den prisen er den prisen Elkjøp vil ha på xbox360 premium framover

 

Ang Elite som kommer på fredag er prisen nå satt til 3895,- hos Elkjøp. Ikke 4495,- som det står i annonsen. Grunn til at annonseprisen er såpass høy har jeg forklart ovenfor :). 3895,- skal gjelde i samtlige Elkjøpbutikker i Norge, ifølge informasjonen jeg har fått på Elkjøp Leangen der jeg jobber.

9338073[/snapback]

 

Flott, du forstod hva jeg mente ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...