Raul07 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kommer dette til Norge noen gang. Ser det går ant å bestile dette på www.amazon.com men er litt usikkert på hvor mye tollen er på? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Aldri hørt om noe som heter det engang bortsett fra DDR Ram brikker til PC Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Aldri hørt om noe som heter det engang bortsett fra DDR Ram brikker til PC 9310356[/snapback] Dance Dance Revolution. a.k.a. Dansematte. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Er et dansespill som veldig mange fra USA spiller eller har spilt. Har lsyt på dette spillet. Men ser ikke ut som spillet finnes engang. Søkte på flere store spillsider. Men dem finner ikke noen ting om spillet:s Endret 18. august 2007 av Raul07 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er et dansespill som veldig mange fra USA spiller eller har spilt. Har lsyt på dette spillet. Men ser ikke ut som spillet finnes engang. Søkte på flere store spillsider. Men dem finner ikke noen ting om spillet:s 9311295[/snapback] Jeg fant, jeg fant: DDRU DDRU2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Ja selvsagt på nett side fra andre land. Eg og har funnet der. Men Norske sider finner ingenting. Søkte før i dag på Kelkoo.no. Fant en hel haug med bøker :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja selvsagt på nett side fra andre land. Eg og har funnet der. Men Norske sider finner ingenting. Søkte før i dag på Kelkoo.no. Fant en hel haug med bøker :!: 9311525[/snapback] Ah, men leter du etter steder å kjøpe da eller? Eller er du bare en ræva engelskmann? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Har lettet på <Playx,Cdon med flere store butikker. Men finner ingenting. Men amazon.com har spillet. Men det er vel dyrt igjennom tollen? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Første bud er å sjekke om DDR er regionfritt eller ei, noe jeg tviler på at det er. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Lurte selv på når Konami skulle få ut fingen og slippe dette i europa.. Ifølge noen regionfree360 lister jeg har sjekket så er det ikke mulig å bruke US versjonen på PAL boxer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå