ammar3 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dette er en fan laget spill som jeg har fått oppgaven om å reklamere for folk overalt i nettet. Jeg lurer på om det er noen her som har lyst til å bli medlem i forumet, du kan bli med på konkurranser, spille demoer, diskutere om spillet og mye, mye mer. Spillet blir ikke laget av meg, men som sagt har jeg fått oppgaven av å reklamere spillet for folk. Spillet kommer til å bli ferdig sånn ca. kanskje i 2008 eller kanskje i 2009. Spillet blir laget i Gamemaker. ( www.yoyogames.com/make ) Spillet blir også Diskutert i norske Pokèmonforumet, svenske Pokèmonforumet og Norske Nintendoforumet. Håper på at mange av dere kommer til å bli medlem der. tro meg, dere kommer til å like det! Spillskaperen: Marty og noen andre. Spillets navn: Pokemon Pika Yellow Spillets forum: www.pikayellowforum.moo.no ~ammar3~ Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Feil forum. Prøv her: Klikk meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg