Triffle Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har fått ny pc, hipp hipp hipp Er det noen andre som har denne? Jeg hadde bestilt Dell xps m1330, men fikk nok av utsettelser i øst og vest. I dag har jeg vært i Sandefjord og hentet min nye flotte lappis, nydelig snirkelmønster i chassiet, deilig blank skjerm og flotte blå lys som blinker ved oppstart. Foreløpig står den å kommer i gang så jeg kan ikke si noe særlig om hvordan den fungerer, men kan jo nevne litt specs. 14,1" widescreen Core 2 Duo 1,66 GHz 160 GB 2040 MB nVidia Geforce 8400M GS Lightscribe 8xDVD RW double layer Intel wireless 4965 5 i 1 kortleser Exspress card/ pc card slot HDMI 2x USB VGA Firewire Bluetooth Webcam Fingerprintreader Fjernkontroll http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...8-80473398.html Kommer med mer når den har startet opp. TF Lenke til kommentar
Triffle Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Bedre sent enn enda senere? Nå har jeg lekt meg med mitt nye vidunder i et par dager. Koser meg med behagelig design og oppdager stadig nye festlige ting med vista og med maskinens spsifikasjoner forøvrig. Laget en flott dvd med "Lightscribe" i går, artig artig. Maskinen blir litt varmere å ha på fanget enn min gamle acer aspire 3000, men det er ikke ubehagelig, bare lunt. Skjermen er blank og og har flott farvegengivelse. Jeg hadde valgt bort fingeravtrykksleser på den maskinen jeg egentlig hadde tenkt meg (Dell xps m1330) men denne hadde det, og det er faktisk ganske kjekt. Det er nok enda mye jeg ikke har funnet ut av i vista og således ikke fått prøvd meg skikkelig. Har heller ikke spilt noe, da jeg har hatt nok med å sette den opp, få den i gang slik jeg vil ha den og flytte fra min gamle traver. ( I tilleg til to små barn som også krever litt av tiden min ) Jeg tenker jeg skal prøve meg på "Anno 1701" for å se hva grafikkortet duger til, men jeg tror ikke jeg rekker det før til helgen. So far er jeg veldig fornøyd med denne lille krabaten og kan virklig anbefale den til de som vil ha en deilig liten lappis med fine specs til under 10 000. TF Lenke til kommentar
Olaat Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 kom gjerne med mer erfaringer vurderer også sterkt å kjøpe denne.. hvordan er viftestøyen? batterilevetid? jobber den raskt? osv osv... noe du ikke liker? Lenke til kommentar
dedekam Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er VELDIG spent på og høre mer om denne! hva med spec`n " Grafikk kontroller 64MB" Noen her på jobben har antydet at det kan bli litt lite...har du merket noe til det? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har denne digital lydutgang? - utenom HDMI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå