Gå til innhold

Den bittelille HP DV2515 tråden

Triffle

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ny pc, hipp hipp hipp :thumbup:

Er det noen andre som har denne? Jeg hadde bestilt Dell xps m1330, men fikk nok av utsettelser i øst og vest. I dag har jeg vært i Sandefjord og hentet min nye flotte lappis, nydelig snirkelmønster i chassiet, deilig blank skjerm og flotte blå lys som blinker ved oppstart.

Foreløpig står den å kommer i gang så jeg kan ikke si noe særlig om hvordan den fungerer, men kan jo nevne litt specs.

14,1" widescreen

Core 2 Duo 1,66 GHz

160 GB

2040 MB

nVidia Geforce 8400M GS

Lightscribe 8xDVD RW double layer

Intel wireless 4965

5 i 1 kortleser

Exspress card/ pc card slot

HDMI

2x USB

VGA

Firewire

Bluetooth

Webcam

Fingerprintreader

Fjernkontroll

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...8-80473398.html

Kommer med mer når den har startet opp. :roll:

TF

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre sent enn enda senere? :whistle:

Nå har jeg lekt meg med mitt nye vidunder i et par dager. Koser meg med behagelig design og oppdager stadig nye festlige ting med vista og med maskinens spsifikasjoner forøvrig.

Laget en flott dvd med "Lightscribe" i går, artig artig. :D

Maskinen blir litt varmere å ha på fanget enn min gamle acer aspire 3000, men det er ikke ubehagelig, bare lunt. Skjermen er blank og og har flott farvegengivelse.

Jeg hadde valgt bort fingeravtrykksleser på den maskinen jeg egentlig hadde tenkt meg (Dell xps m1330) men denne hadde det, og det er faktisk ganske kjekt. ;)

Det er nok enda mye jeg ikke har funnet ut av i vista og således ikke fått prøvd meg skikkelig. Har heller ikke spilt noe, da jeg har hatt nok med å sette den opp, få den i gang slik jeg vil ha den og flytte fra min gamle traver. ( I tilleg til to små barn som også krever litt av tiden min :p )

Jeg tenker jeg skal prøve meg på "Anno 1701" for å se hva grafikkortet duger til, men jeg tror ikke jeg rekker det før til helgen.

So far er jeg veldig fornøyd med denne lille krabaten og kan virklig anbefale den til de som vil ha en deilig liten lappis med fine specs til under 10 000. :thumbup:

TF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...