Gå til innhold

HP DV6503 eller Acer 5613

gaardern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aceren kommer faktisk med et 7600 kort, ikke 7300, selv om det står oppgitt i annonsen.

Når det gjelder CPU er jeg ikke sikker... følger ikke med på AMD.

9310021[/snapback]

Noen av de kommer med 7600 så vidt jeg vet. De kom opprinnelig med integrert intel-skjermkort, men er nå oppgradert til 7300. Men noen av disse har fått 7600 i seg, stemmer ikke det?

Lenke til kommentar
Aceren kommer faktisk med et 7600 kort, ikke 7300, selv om det står oppgitt i annonsen.

Når det gjelder CPU er jeg ikke sikker... følger ikke med på AMD.

9310021[/snapback]

Noen av de kommer med 7600 så vidt jeg vet. De kom opprinnelig med integrert intel-skjermkort, men er nå oppgradert til 7300. Men noen av disse har fått 7600 i seg, stemmer ikke det?

9310054[/snapback]

Så vidt jeg har forstått startet denne maskinen med intel kort, ja. Deretter 7300 kort, men etter å ha lest litt rundt på forumet, har alle (så vidt jeg vet), som har bestilt denne maskinen fått den med 7600 kort. (Selv om det i spesifikasjonene på f.eks netshop og andre nettbutikker står 7300).

Uansett, jeg har nettopp bestilt denne acer maskinen fra mpx. Trengte noe brukbart til skolearbeid og annet småtteri. Den ser helt grei ut til sånt. :)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Jeg er også på utkikk etter en bærbar i prisklassen 7000,-. Etter min menig er denne fra FS en bedre alternativ enn de to som nevnes i denne tråden. http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80911

Er det noen andre som har synspunkter på dette? Sliter med å orientere meg i cpu'er, chipset, grafikkkort o.s.v.

9310637[/snapback]

Den har vel en bedre prosessor, core 2 duo, men halvparten så mye ram, og integrert skjermkort. Acern har dedikert skjermkort, noe som drar litt opp syns jeg. Men x3100 i FS'en støtter jo dx10 da. Skulle gjerne sett den fs'n med 2gb minne...

Lenke til kommentar

Det er 2 ramslots i alle nevnt her ja,Støymessig er aceren det beste valget av de som er nevnt,var grunnen til at jeg kjøpte acer foran hp med amd cpu.Ellers gjør du ett godt kjøp nesten uansett i den prisklassen i dag,ikke mange måneder siden du måtte betale dobbelt så mye for tilsvarende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...