tankbug Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 http://tournaments.warcraftreplays.com/war3exp.jpg Dette lukter fake, men jeg håper viiiirkelig ikke at det er det. Litt tidlig ute med noe previews syntes jeg, blizzard er mega-trege. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Nei. Ikke fake. Det stemmer det at Blizzard kommer med en Expansion ved navn 'The Frozen Throne'. De har bare ikke annonsert det offisielt. Det skal vi stå litt eksklusivt info i neste Computer Gaming World. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg gleder meg også Hveit noen hva som skal være nytt? Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Gleder meg skikkelig Nå er det The Lich King og hans trofaste lakeier Arthas og Kel' Thuzad som utgjør trusselen mot verdensfreden. Står jo at the Lich King søker en fysisk kropp "a hapless being, torn between light and dark, good and evil". Tror Illidan har ganske gode odds for å få den oppgaven. Blizzard kan det med å lage fengende stories til spillene sine. Noe det er ganske så mangel på i dag. De fleste er temmelig platte og uinteressante. Når det gjelder stories så er det egentlig bare Blizzard titlene og MGS1-2 som har grepet meg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 BTW: Det er en tilleggspakke til Warcraft III som heter Warhazard - Return of Darkness ute på markedet. Har ikke spilt den ennå, dog. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 tviler på at den er offisiell iallefall, men det er masse "fan-fiction"-arbeid ute på nettet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 BTW: Det er en tilleggspakke til Warcraft III som heter Warhazard - Return of Darkness ute på markedet. Har ikke spilt den ennå, dog. Denne er ikke offisiell. Den er laget av en utvikler gruppe i Tyskland, som visstnok skal ha laget diverse andre expansions til diverse andre spill. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Stemmer sikkert det, Cappo. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Her er mer info om denne pakken: http://www.gamer.no/artikler/jan2003/warcraft3exp.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå