97H1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 St.Bernhard Verdens herligste bikkje Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har en Toller nå, og den klarer vel en klar andreplass. Men jeg er fryktelig svak for Hovawart. Hadde en før, og jeg savner han. :/ Mer majestetisk hund skal du lete lenge etter. Syntes de er desidert penest i svart og brun, though. Helt svart og lys er jeg ikke like stor fan av. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har en stor svakhet for Australian Shepherd og Rottweilere! Og for og svare på hvilken hund jeg ikke liker så må nok det bli nakenhunder! Men uansett... Hund er en hund! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bull&terrier-rasene og molossere. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Et stk. off-topic innlegg slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Liker godt: Lapsk Vallhund Alaskan Malamute Border Collie o.l. (f.eks. Siberian Husky, Finsk Lapphund)) Liker ikke: Små femidott-hunder (og puddel) Alt av *bull* Kamphunder generelt Hjemme har vi akkurat fått oss en Border Collie som skal hjelpe til med å hente inn sauene om høsten :-) Har selv lyst på en Lapsk Vallhund eller en Alaskan Malamute når jeg er ferdig å studere om noen år. Endret 18. november 2007 av KjellV Lenke til kommentar
granny Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Flatcoated retriever selvfølgelig! Ingen over ingen ved siden! Har bare ALT! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Min favorittrase er Labrador retriever! En hund som er glad og fornøyd så og si hele tiden! Den er menneskevennlig, har et rolig vesen og er en glimrende treningskamerat, og familiehund! Hvis den får det den trenger av næring er den villig til å være med i skog og mark, så sant som på treningsrunder til den blir helt utslitt.. Den krever mye mosjon, da en labrador fort legger på seg og blir kraftig om den ikke får mosjon. Den er glad i å svømme, noe som resulterer i at den prøver å "svømme" alt fra vanndammer til gjørmepytter. Så blir en del vasking og renhold av den også Nettopp en labrador skal jeg ha meg da jeg får tid/plass til å ha hund. Utseendemessig er de helt enkle og greie, og som valper flest er de veldig sjarmerende! Endret 4. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Min favorittrase er Labrador retriever! En hund som er glad og fornøyd så og si hele tiden! Den er menneskevennlig, har et rolig vesen og er en glimrende treningskamerat, og familiehund! Hvis den får det den trenger av næring er den villig til å være med i skog og mark, så sant som på treningsrunder til den blir helt utslitt.. Den krever mye mosjon, da en labrador fort legger på seg og blir kraftig om den ikke får mosjon. Den er glad i å svømme, noe som resulterer i at den prøver å "svømme" alt fra vanndammer til gjørmepytter. Så blir en del vasking og renhold av den også Nettopp en labrador skal jeg ha meg da jeg får tid/plass til å ha hund. Utseendemessig er de helt enkle og greie, og som valper flest er de veldig sjarmerende! Flotte valpebilder.. men du.. den nederste kan da umulig være en labrador? Alt for spiss og spinkel i snuten.. Endret 4. januar 2008 av granny Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Belgisk Fårehund er min favoritt !! Endret 4. januar 2008 av Marialn Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Tibetansk Spaniell, Pomeranian og Belgisk Fårehund ( De sorte med, lyse flekker over øyne og slikt) Utrolige fine hunder! -- Prostie, min snart 1år gammel tibetanske spaniell tispe. Min absolutte favoritt !!! ^^ Endret 5. januar 2008 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tror du må forklare meg hva du mener med 'sorte med lyse flekker over øynene og slikt'. Hunden min er en SVART Groenendael (B.fårehund) med fire hvite labber. Det er tilatt med hvite poter og hvit bryst. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vet ikke konkret hva den fargekombinasjonen heter, men det er den samme fargekombinasjonen som er på min valp i det minnste. Vet ikke om det heter det samme på denne rasen, men i Tibetansk Spaniell rasen kalles den fargekombinasjonen _black and tan_ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg skjønner fortsatt ikke hvilken Belger du mener ? (kult, jeg googlet belgisk fårehund og min kom opp på forsiden (og på side to). Her har du de fire Belgerene. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 kanskje ikke det er belgisk fårehun jeg mener Bekalger så mye, skal finne ut hva den heter. Btw: den hunden i midten der lignet på en schefer ^^ Belgiske fårehunder så skummle ut, tror jeg har rotet med en rase her altså. Jeg er jo redd for slike hunder Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hehe nei da er det sikkert en annen rase Mye finere enn en Schafer:) De to nederste er ikke fult så vanlig å møte på gata. Laekenois (krøllete) er det ikke mange av, og Malinois er en bruks/tjeneste hund som krever en god del. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Min favorittrase er Labrador retriever! En hund som er glad og fornøyd så og si hele tiden! Den er menneskevennlig, har et rolig vesen og er en glimrende treningskamerat, og familiehund! Hvis den får det den trenger av næring er den villig til å være med i skog og mark, så sant som på treningsrunder til den blir helt utslitt.. Den krever mye mosjon, da en labrador fort legger på seg og blir kraftig om den ikke får mosjon. Den er glad i å svømme, noe som resulterer i at den prøver å "svømme" alt fra vanndammer til gjørmepytter. Så blir en del vasking og renhold av den også Nettopp en labrador skal jeg ha meg da jeg får tid/plass til å ha hund. Utseendemessig er de helt enkle og greie, og som valper flest er de veldig sjarmerende! Amen! ;) Min Labbe er nå 10 uker. Fantastisk lite dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå