Archangel Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 For meg blir det vel Alaska malamute og samoyed, liker fluffy store hunder. Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Min favoritt er selvsagt newfoundlanderen siden jeg selv eier en 9465056[/snapback] nydelig hund kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt den ? , har du kjøpt den oss kennel/opptretter eller privat person ? 9466303[/snapback] Og hvor gammel den er 9466537[/snapback] hun er nå 9 måneder gammel:D 9470945[/snapback] min neste nuffe skal være fra bikkjehaugen, sort og hvit Jeg er helt forelsket i Kompis Lenke til kommentar
lopalopa Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Min favoritt er selvsagt newfoundlanderen siden jeg selv eier en 9465056[/snapback] nydelig hund kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt den ? , har du kjøpt den oss kennel/opptretter eller privat person ? 9466303[/snapback] Og hvor gammel den er 9466537[/snapback] hun er nå 9 måneder gammel:D 9470945[/snapback] min neste nuffe skal være fra bikkjehaugen, sort og hvit Jeg er helt forelsket i Kompis 9527828[/snapback] Digg kompis e en kjempe fin nuffe vet du kem som skal ha kull?? jeg kjøpte min av et kul fra kelly Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kan ikke dere ta dette på pm eller i hundetråden? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dachs er min favoritt, har aldri kommet over en rase med så levende øyne, når man ser inn i dem, forteller det deg alt. de kan få noen skikkelige skøyer øyer Dachsen vi har nå er enda mer utryksfull da hun har en hel hau med ansiktisk utrykk, aldri sett det i en hund eller noe annet dyr enn mennesker før. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dachs ligger nok på første.. Har en langhåret rød Dachshund selv. Og som Gunfreak sier, øynene dems er så utrolig fine. Og hvis du sier noe til hunden, virker den så forståelsesfull og forstår alt. Fine øynene. Den er så utrolig uttrykksfull Ellers er egentlig de fleste hunderaser søte og fine i mine øyne.. Stort sett.. Vi har selvfølgelig noen unntak.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dachs er en av mine favoritter også. Langhårede dachser har utrolig vakre hoder/ansikt! Kjempefine hunder, om enn litt vrange hvis de ikke har tydelige eiere. Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Norfolk terrier! Stor hund i en liten kropp Endret 3. oktober 2007 av Squeeks Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Grønlandshund, Siberian Husky og Alaskan Husky. Alaskan husky er ikke akkurat en rase, men en blanding mellom polare raser og fulgehunder. Liker minst små gneldre-bikkjer. Endret 4. oktober 2007 av robB Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Grønlandshund, Siberian Husky og Alaskan Husky. Alaskan husky er ikke akkurat en rase, men en blanding mellom polare raser og fulgehunder. Liker minst små gneldre-bikkjer. liker ikke alaskan malamute da ? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dachs er en av mine favoritter også. Langhårede dachser har utrolig vakre hoder/ansikt! Kjempefine hunder, om enn litt vrange hvis de ikke har tydelige eiere. lool, hva er poenget med en dachs a? ikke noe å kose med, ikke noe å gå tur med, en ren utgiftspost ikke erem fine heller... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tydelig at du ikke vet noe om dachsrasen i heletatt. Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Grønlandshund, Siberian Husky og Alaskan Husky. Alaskan husky er ikke akkurat en rase, men en blanding mellom polare raser og fulgehunder. Liker minst små gneldre-bikkjer. liker ikke alaskan malamute da ? Joda, veldig fin rase det, men nå tok jeg bare dei tre pga at dem er dei beste trekk-hundene(i fart, og trekk-egenskaper), ikke på utseende. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 De beste er nok setterne og helst Gordon Setter da den er penest, størst og jeg har en selv Ellers liker jeg Vorstehere og Spanieler. Pudler er faktisk også bedre enn sitt rykte, se bare på denne tøffe puddelen: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Traff en storpuddel forrige dagen da eg var og fisket og må si eg ble veldig sjarmert av den hunden. Den var ganske kort klipt og var utrolig koselig, sosial og aktiv! Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Japansk Spisshund er min favoritt med Grosser Münsterländer på ein sterk andre-plass. her er foresten hunden min japanske spisshund: Lenke til kommentar
izziebelle Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Yndlingsrasen min er Finsk Lapphund som valpen som jeg får hjem om 5 uker er Er veldig glad i spisshunder med masse pels. Svensk lapphund, Japansk Spisshund. Liker godt de tyske spitzene også Raser jeg ikke er like glad i er: - Typiske agressive/kamp hunder. - Hunder med masse hår som dekker ansiktet så du ikke ser øynene dens. - Blodhunder og andre hunder som er slappe i ansiktet. Syns det ikke er så pent med slengrete lepper osv =P MEN finnes tross alt unntak av alle de rasene =) Lenke til kommentar
Mini11 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Det finns bare en hund, og det er Rhodesian Ridgeback! Her er bilde av min kjære Leo på 4 år. Får jeg tid, så skal jeg ha meg en til. Makan til go gutt skal du lete lenge etter. Endret 21. oktober 2007 av Mini11 Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det finns bare en hund, og det er Rhodesian Ridgeback! Her er bilde av min kjære Leo på 4 år. Får jeg tid, så skal jeg ha meg en til. Makan til go gutt skal du lete lenge etter. RR'en er en flott rase! Hvis det blir aktuelt med større hund skal denne definitivt vurderes! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Pomeranian Norsk elghund Shæfer Eurasier Mine favoritter Endret 23. oktober 2007 av +Newborn+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå