Gå til innhold

Hvilken er din favoritt hunderase?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, skal det diskuteres hvilke raser som biter mest vil jeg tro at en av de mindre rasene ville kommet langt opp på listen, selvom dette kun er antagelser.

Forskjellen er at de ikke kommer på førstesiden i avisene, men det var vel ikke tema for tråden?

Personlig liker jeg best Schäfer da det er rasen jeg kjenner best. Mange andre raser jeg kunne tenkt meg, men jeg velger utifra hva jeg liker å gjøre.

Border Collie, Australian Shepperd og mange andre gjeterhunder ligger som gode nr 2.

Ikke så mange jeg ikke liker, men et par av "veskerasene" kommer ingen til å se meg kjøpe. :(

Endret av dhjerp
Lenke til kommentar

Da har en snill moderator opprettet en egen tråd for diskusjonen om "kamphunder": Link., og flyttet postene om dette dit.

Unntaket er endel poster hvor dere var sinte på hverandre, eller spydige eller annet som vi ikke liker på forumet. De er slettet. Det er greit å være entusiastisk på favorittvovsens vegne, men ikke å bli ufin mot folk med andre meninger. De av dere som mener at det er eieren som gjør en hund aggressiv, har vel ekstra god grunn til å vise at dere ikke er det selv...

Kommentarer og spørsmål til modereringen eller denne posten tar vi som vanlig på PM, ikke her i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Min favoritt er selvsagt newfoundlanderen siden jeg selv eier en :D

9465056[/snapback]

nydelig hund :)

kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt den ? , har du kjøpt den oss kennel/opptretter eller privat person ?

9466303[/snapback]

Jeg har kjøpt den hos bikjehaugen newfoundlands kennel :D sant hun er nydelig :)

Lenke til kommentar
Min favoritt er selvsagt newfoundlanderen siden jeg selv eier en :D

9465056[/snapback]

nydelig hund :)

kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt den ? , har du kjøpt den oss kennel/opptretter eller privat person ?

9466303[/snapback]

Og hvor gammel den er

9466537[/snapback]

hun er nå 9 måneder gammel:D

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har én favorittrase, egentlig, men jeg kan jo prøve plukke ut noen :)

Tolleren har jeg hatt en forkjærlighet for siden jeg var 5-6år og så det vesle vesenet tusle inn døra sammen med mamma og pappa, men det er nok ikke en rase jeg kunne tenke meg å ha selv.

Ellers har jeg lagt min elsk på Grand Danois. Syns de er utrolig nydelige og majestetiske, men jeg har dessverre aldri hilst på noen -.-

Rottweileren er også en rase som jeg etterhvert har blitt mer og mer fascinert av, til tross for at jeg ikke har vært noe stor fan av rasen tidligere.

Å plukke ut noen raser jeg virkelig ikke liker tror jeg nok ikke jeg klarer (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...