SurfingElite Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Golden Retriver er favoritten, men er allergisk mot nesten alle hunder. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Akkurat nå er det nok stor puddel, siden det er det jeg har. Røytefrie, deilig pels, friske, smarte, kvikke og fin størrelse. Ellers er det Collie Flat coated retriever Grand danois Dobermann Liker minst terriere, griffon bruxellois og elghund. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Liker veldig godt langhårede collier, bullterriere, amerikanske bulldogger, pyrenèere, langhårede kanindachser og chinese cresteds. (Og en hel del andre som jeg sikkert har glemt i farten) Av hunderaser jeg misliker, så er det vel egentlig ingen spesielle, men jeg har fått et noe negativt forhold til papilloner i det siste, etter at vi har hatt to stykker i nabolaget som har vært bråkete og gneldrete hunder. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Pitt Bull De er så fine! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg liker veldig godt, boxere, fransk bulldog, golden retriever, labrador, mops. Liker ikke gneldrete bikkjer. Gidder ikke å ramse opp alle sammen Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Best: Erdalsterrier Værst: Puddel Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vel skal jeg si noe s må det vel bli hvitt schæfer. Har en kamerat som bor i Danmark som har en slik og jeg synes det er en veldig fin hund. Om jeg ville ha skaffet meg slik hvis jeg skal ha meg hund noen gang er ikke helt sikker å. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Liker de små søte hundene (papillon, chihuahua etc) og de korthårede matchohundene som bull terrier, am bulldog, amstaff osv. Har også en svakhet for langhårede gjeterhunder. Liker ikke fuglehunder, "bartehunder" og masehunder. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Papillon & Chiuaua, kanskje det er mulig å gjøre en krysning mellom de to rasene? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Selvsagt er det mulig å parre de rasene med hvernadre. Men hva er poenget? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Selvsagt er det mulig å parre de rasene med hvernadre. Men hva er poenget? 9329936[/snapback] Å oppnå den ultimate hund! Neida, men lurte på om det har vært gjort. Og om det finns bildet av utfallet Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 "Fuglehunder" er min favoritt, men jeg liker også godt dreserte Rot(t?)weilere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det har blitt gjort, er såkalte "designerhunder" som går under navnet "Chions" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Å oppnå den ultimate hund! Neida, men lurte på om det har vært gjort.Og om det finns bildet av utfallet 9329944[/snapback] Her er en fra hundesonen. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Den var litt søt, men den så ut som en rev med store ører.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Den til mushi lignet veldig på en "vanlig" papillonvalp. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Shæfer er min favortt rase selv har jeg en blandingshund , shæfer og border collie. bordere collie er også pene hunder! men shæfer er favoritten Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 De Siberian Husky`ene var fete... Presser den in på lista over favoritt hunder Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Basenji Flotte hunder som elsker å leke og kose, men som samtidig er stille og rolige. Bjeffe gjør de heller ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 hm.. jeg liker veldig godt: finsk lapphund (har en valp fakisk), Sambojet og Shæfer. kommer ikke på noen jeg misliker i farta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå