Myrsnipa Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvilken hunderase ® liker du aller best og hvilken rase liker du minst? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vet ikke hvilken jeg liker minst, men den jeg liker best er Nova Scotia Duck Tolling Retriever, populært kalt "Toller". Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det jeg liker minst er gjeterhunder, border collie kan til nøds være OK. Kan ikke sette fingeren på en spesiell rase jeg liker best, elghund (norsk svart), labrador retriver, rottweiler for å nevne noen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vet ikke hvilken rase som er favoritt. Jeg har mange raser jeg har stor sans for, deriblant: Langhåret dvergdachs Border Collie Samojed Doberman Av disse rasene kunne jeg nok helst ha tenkt meg å eid enten en langhåret dvergdachs som litt "kosehund" med mulighet for jakt, eller en border collie for å drive agility. De to andre hundene synes jeg er veldig fine utseendemessig, men kunne nok aldri ha eid en. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jack Russell Terrier, Border Terrier og Ridgeback. Lenke til kommentar
fotkoos Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Utrolig vanskelig å velge mellom alle de fine rasene som finnes, men liker aller best Golden/fletcoated retriever, Berner sennen og new foundlandere Nydelige hunder hele gjengen. Godt med litt pels å ta i! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg liker Beagle og Rotweiler best. Liker egentlig alt av hunder bortsett fra Greyhound! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg er ikke så glad i terrierhunder, riktignok har de barter som min egen, men det er noe med gemyttet der.. Liker godt irsk ulvehund, de er majestetiske. Derfor har jeg en selv Syns også Doberman og Rottweiler er flotte hunder av utseende, men vet ikke om jeg er flink nok til å kunne ha en selv. Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Parson Russell Terrier, Pyrenisk Gjeterhund, Irsk Ulvehund, Rottweiler +++ er så mange jeg liker og har lyst på selv Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Mange flotter raser, men favoritten er Dobermann. Liker også polarhunder som huskyer, malamute etc. Schæfere er også fine, og hvit hyrdehund blir min neste rase hvis situsjonen da tillater det. Grand danois er også flotte. Raser jeg liker mindre er store tunge siklende hunder som mastiffer, og heller ikke så glad i hunder med kraftig stort hode som pitbull etc. Og raser som jeg ikke syns er så pene er bulldog, nakenhunder,bullterrier og litt sånn damete hunder som bichon frise, cavalier etc. Men klart, det finnes jo sjarmerende eksemplarer av alle raser. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Huff, dette blir vanskelig. Men noen hunder jeg liker er: Bulldogger(alle slag), Grand danois og Napolitansk mastiff(flotte og majestetiske), mastiffer og molosser generelt, JRT(helst langbent, da de har etter min menig mer naturlige proposjoner), Kooiker. Kunne ramset opp i hele dag. De jeg ikke liker: Egentlig liker jeg de fleste, men må si at nakenhunder ikke er direkte pene, de tynneste myndene er heller ikke min smak. Endret 18. august 2007 av Porsta Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 favoritten er labrador de er så søøøte når de er valper, og like søte når de blir store akkurat lang nok i pelsen og så rene i fargen.. snille og glade hunder generelt sett har jeg fått inntrykk av.. amstaff er vel den hunden jeg liker minst tror jeg,, og har ikke så mye til overs for sånne små "Paris Hilton veske-hunder" heller... tror det er ett par hunder der ute som ikke så forskjell på hamster og hund da de skulle parre seg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg elsker Border Collie. Jeg har en korthåret Border collie, han er så skjønn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) De jeg liker best: Toller Italiensk mynde Alaskan malamute/husky Cotton Chihuahua Aussie Er ikke så glad i mastiffer. Endret 7. oktober 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Golden Retriver og norsk buhund er jo hundene Kan ikke fordra ovnsrør og amstaf(+ andre kamphunder), Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Liker aller best Boerboel, har en slik en selv. Andre jeg liker er Bullmastiff, Cane Corso, Pyreneerhund, Dogo Canario m.fl. Jeg har ikke noen jeg hater eller misliker spesielt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Norsk Buhund og Islandsk Fårehund, herlige hunder på alle måter. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Liker best Boerboel, og jeg liker godt andre mastiff raser, som neapolitansk mastiff, engelsk mastiff, presa canario og cane corso Ingen jeg misliker:) Endret 19. august 2007 av TyrantOfWinter Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Golden retriver er favoritten ellers så liker jeg også collie og st. bernard. De rasene jeg ikke er begeistret for er puddel, bokser, bulldog, pitbull og lignende. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Liker Schäfere, Huskyer, Shetlier, Australian Sheperd og MANGE fler. Liker ikke Bull Terrier Chihuahua, Pudler og andre veldig små hunder generelt. Endret 19. august 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå